تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804645076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات و موانع توسعه کردستان را با تدبیر و کار مضاعف می توان حل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مشکلات و موانع توسعه کردستان را با تدبیر و کار مضاعف می توان حل کرد سنندج - ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان توانمندی ها و ظرفیت های استان کردستان را بیشتر از دیگر استان های کشور دانست و گفت: مشکلات و موانع توسعه استان را با تدبیر، کار و تلاش مضاعف می توان حل کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه دوشنبه در نشست شورای مطالعات راهبردی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان با حضور نخبگان، اساتید دانشگاهی و مسوولان استانی در سنندج، افزود: کردستان از نظر نیروی انسانی ماهر، متخصص و تحصیل کرده و همچنین توانمندی ها و نعمات خدادادی از جمله استان های برخوردار کشور است که باید این ظرفیت ها را مدیریت کرد و با تدبیر در جهت توسعه گام برداشت.
وی گفت: اگر مزیت های استان را در بخش های مختلف با دیگر استان های کشور بسنجیم به این نتیجه می رسیم کردستان در تمام جنبه ها برتر است و این استان تنها نیاز به کار و تلاش مضاعف در جهت رسیدن به توسعه دارد.
وی به برخی موانع توسعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه برای خود قالب هایی درست کرده ایم که در حال خفه شدن در این قالب ها هستیم و هر روز آن را تنگ تر می کنیم و این مساله مانع اصلی توسعه شده است.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه رعایت استانداردها خوب است، افزود: اما بیش از اندازه در این مسایل گیر افتاده ایم و فرآیندها در جهت توسعه و رشد را طولانی کرده ایم و این مساله منجر به بروز مشکلاتی شده است.
وی گفت: اینکه هر مشکلی که در کشور وجود دارد به گردن دشمنان بیاندازیم صحیح نیست اگرچه دشمن ساکت نمی نشیند و هر روز توطئه های جدید طراحی و اجرا می کند اما همه مشکلات را نباید به پای دشمن نوشت چرا که ما دست بسته نیستیم و می توانیم با کار و تلاش بیشتر، مشکلات را برطرف کنیم.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی اظهار کرد: زحمات زیادی در استان کردستان در جهت رشد و توسعه کشیده شده که نباید منکر آن شد و امروز اگر مشکلاتی وجود دارد باید با همفکری و تبادل نظر و ارایه راهکار علمی و عملی توسط اساتید دانشگاهی و نخبگان به مسوولان اجرایی برطرف کرد.
وی تاکید کرد که در جلسات شورای مطالعات راهبردی باید راهکارهای عملی و اجرایی برون رفت از شرایط فعلی و رسیدن به توسعه پایدار ارایه شود و جلسات با تبادل نظر منجر به رفع مشکلات استان شود و خروجی مناسبی داشته باشد.
وی همچنین یکی از چالش های موجود در کشور را راحت طلبی افراد دانست و گفت: همه به دنبال رسیدن به بهترین نقطه از رفاه و آسایش بدون کشیدن رنج و زحمت هستیم که این مساله محقق نمی شود.
وی گفت: همه در مقابل سختی ها باید تحمل کنیم و هرجا ملت ما مقاومت کرده اند موفق بوده ایم و توانسته ایم پله های ترقی را طی نماییم و از این رو رسیدن به توسعه مستلزم تحمل سختی ها است.
وی بر حفظ فرهنگ و ارزش های خودی و پایبندی بر آن در جهت رسیدن به توسعه و رفع مشکلات کشور تاکید کرد و گفت: باید با فرهنگ خودمان به رشد و توسعه برسیم چرا که با فرهنگ بیگانگان هرگز به پیشرفت نخواهیم رسید.
در این جلسه چند تن از اساتید دانشگاهی راهکارهایی در راستای توسعه استان کردستان ارایه دادند.ک/3
7346/533/681

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن