تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820818785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهر شیروان سرسبزتر از کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob شهر شیروان سرسبزتر از کشور شیروان - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر شیروان گفت: میانگین سرانه فضای سبز در این شهر 15 متر مربع است که این بالاتر از میانگین کشوری آن است.


ˈاحمد عاقلˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: میانگین سرانه فضای سبز در کشور به ازای هر نفر 12 متر مربع است.
وی مساحت شهر شیروان را هزار و 200 هکتار اعلام کرد و گفت: از این میزان 135 هکتار معادل 13 درصد از مساحت شهر را فضای سبز تشکیل می دهد.
به گفته وی هشت هکتار از فضای سبز این شهر در تملک محیط زیست در روستای ˈگره زوˈ واقع است که در این فضا درختکاری انجام شده است.
عاقل با بیان این که شهرداری شیروان برای ایجاد فضای سبز شهری محدودیت اعتباری ندارد، افزود: امسال 10 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری برای افزایش فضای سبز این شهر اختصاص داده شده است.
عضو شورای شهر شیروان با بیان اینکه 30 درصد از آب غیرآشامیدنی این شهر نیز برای فضای سبز استفاده می شود، گفت: اکنون طرح مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز در این شهر در دستور کار قرار دارد که به دو شیوه آبیاری بارانی و قطره ای اجرا خواهد شد.
عاقل با اشاره به این که آبیاری بارانی به علت وجود مشکل شیب بندی هنوز عملی نشده، افزود: شهرداری درصدد خرید تجهیزات مکانیکی برای اجرای آن در فصل پاییز و زمستان است و باید ایجاد فضای سبز را به سمتی هدایت کرد تا محصولات مصرفی از جمله درختچه های زینتی و درختان مثمر در آن تولید شود.
شهر شیروان با 85 هزار نفر جمعیت 10 بوستان شهری دارد. ک/3
7186/623/626

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن