تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820850445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

البرز شهر پژوهشی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندارالبرز: البرز شهر پژوهشی کشور است خبرگزاری پانا:استاندار البرز گفت: استان البرز مهد اساتید و محققان کشور است و به نوعی شهرپژوهشی نامیده می شود.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۸ تير ساعت 13:39



به گزارش خبرگزاری پانا، سید حمید طهایی با بیان این مطلب در آیین رونمایی از کتاب البرز نامه 2 اظهار داشت: به دکتر رجبی به جهت آثار ارزشمندی که به جامعه ارائه داده اند تبریک میگویم و قدردانی ویژه به دانش پژوهی که علاقمند به سرزمین خود است و برای معرفی سرزمین خود قلم فرسایی می کند.

طهایی افزود: اظهار نظر و ثبت کردن مسائل که به گذشته یک استان ارتباط دارد از مسائل فرهنگی و غیره موجب می شود که آیندگان  از حوادث و تحولات استان آگاهی یافته و با این کار ارزشمند رویدادها و تحولات استان ثبت و نگهداری شود.

وی افزود: از این رو است که گردهمایی ما در این جمع ارزشمند به نمایش گذاشتن زحمات طولانی دوست گرامی و فرهیخته است.

استاندار البرزگفت: امید است در ایامی که در این استان مسئولیت دارم بتوانم در شناخت استعدادها و توانمندی های استان قدم هایی را به کمک البرزنشینان و معرفی بیشتر البرز به جامعه  داشته باشیم.

وی همچنین قدمت استان البرز را مورد اشاره قرار داد و گفت: قبل از اینکه دانشکده تهران تاسیس شود پژوهشکده کشاورزی در البرز تاسیس شده بود و از این روست که می توان استان البرز را مهد اساتید کشاورزی کشور در البرز نامید.

گفتنی است؛ رونمایی از کتاب البرز نامه 2 با حضور نمایندگان مردم کرج،اشتهارد،فردیس و آسارا در خانه ملت و  مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیرکل آموزش و پژوهش و اصحاب رسانه در تالار لوتوس انجام شد.  
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن