تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816336484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیمان ˈفرازˈ فیروزکوه حامی مالی قهرمان جهان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سیمان ˈفرازˈ فیروزکوه حامی مالی قهرمان جهان شد تهران بزرگ- ایرنا- با پیگیری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، شرکت بزرگ سیمان فراز فیروزکوه حامی مالی قهرمان دو ومیدانی جهان شد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، پس از درج خبری روی خط خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان تهران در تاریخ 21 تیرماه گذشته مبنی بر دغدغه مالی قهرمان ارزنده دو ومیدانی جهان برای حضور در رقابت های بین المللی، با درایت مدیران و مسؤولان شرکت بزرگ سیمان فراز فیروزکوه، این شرکت بزرگ تولیدی و تجاری اسپانسر و حامی مالی ˈعباس شجاعˈ قهرمان دو ومیدانی بزرگسالان جهان برای حضور در رقابت های آسیایی ژاپن شد.
با هماهنگی های به عمل آمده مبلغ 75 میلیون ریالی مورد نیاز این ورزشکار افتخارآفرین از سوی شرکت سیمان فراز فیروزکوه به حساب فدراسیون ورزش های همگانی واریز شد و این دونده می تواند تیم ملی را در بازی های آسیایی ژاپن که شهریورماه برگزار می شود، همراهی کند.
شجاع در گفت وگو با ایرنا، با تقدیر از مدیران و مسؤولان شرکت سیمان فراز که همواره حامی و پشتیبان ورزشکاران هستند، اظهارکرد: پس از کسب مجدد عنوان قهرمانی جهان رقابت های دو ومیدانی آزاد در دبی در دی ماه گذشته، تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در رقابت های آسیایی ژاپن آغاز کرده ام.
وی گفت: با تداوم تمرین بدنسازی و سایر تمرین های آماده سازی که حداقل روزی سه ساعت ادامه دارد، هم اینک به عنوان یکی از اعضای تیم ملی دو ومیدانی جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در رقابت های آسیایی ژاپن در رده سنی 39 تا 44 ساله انتخاب شده ام.
شجاع افزود: حضور در اینگونه رقابت های معتبر به هزینه ای در حدود 75 میلیون ریال نیاز داشت که بحمدالله با حمایت های مالی شرکت سیمان فراز پرداخت شد.
وی خاطرنشان کرد: اعضای تیم ملی دو ومیدانی ایران متشکل از 9 نفر ورزشکار زن و 9 نفر ورزشکار مرد، هر یک برای حضور در این مسابقات باید حامی مالی داشته باشند و در غیر این صورت امتیاز حضورشان در رقابت ها لغو خواهد شد.
این قهرمان دو ومیدانی ادامه داد: در این رقابت ها که در پیست دو ومیدانی برگزار می شود، هر ورزشکار می تواند در سه ماده انفرادی یا یک ماده اجتماعی حضور بیابد.
وی تصریح کرد که توانایی کسب مدال طلا و رفتن بر روی سکو را در خود می بیند.
وی که کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه است، می گوید: تمرینات بدنسازی خود را سه روز در هفته در سالن ورزشی این دانشگاه پیگیری می کند و بقیه روزهای هفته را نیز در جاده ها و مسیرهای اطراف شهر و یا منطقه ˈچمن کلفورˈ فیروزکوه مشغول تمرین است.
شجاع با تقدیر از عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در منطقه که دغدغه های ورزشکاران را دنبال کرده و به بهترین شکل ممکن به پوشش رویدادهای ورزشی در منطقه می پردازد، خواستار توجه هرچه بیشتر مسؤولان امر ورزش و سایر مسؤولان شهرستان به قهرمانان ورزشی و حمایت از آنان شد.
عباس شجاع دی ماه سال 1392 در رقابت های دو ومیدانی آزاد قهرمانی جهان در امیرنشین دبی، موفق شد در ماده دو استقامت 10 هزار متر در رده سنی 40 تا 45 سال به مقام قهرمانی برسد.
وی موفق شد مسیر مسابقه را در مدت زمان 36 دقیقه و یک ثانیه، زودتر از سایر رقبا به پایان برساند.
وی سابقه مقام نخست و مقام پنجمی همین مسابقات در سالهای 2013 و 2012 و نایب قهرمانی رقابت های جام پادشاهی تایلند را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.
تهرام/8142/564

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن