تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قنبرزاده: هدف اصلی تیم فوتبال نوجوانان صعود به جام جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob قنبرزاده: هدف اصلی تیم فوتبال نوجوانان صعود به جام جهانی است ساری – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:هدف اصلی این تیم دررقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا، صعودبه رقابت های جام جهانی است.


ˈمصطفی قنبرپورˈروزدوشنبه در حاشیه اردوی تیم فوتبال نوجوانان در بابلسر به خبرنگار ایرنا گفت : آمادگی بدنی و تاکتیکی این تیم در حال افزایش است و امیدواریم بتوانیم حضور در جام جهانی را تجربه کنیم.
وی افزود:قرارگرفتن در جمع 4 تیم نهایی و صعود به جام جهانی ، اولویت اصلی است اما تلاش می کنیم باکسب یکی از عناوین اول تا سوم، مسابقات را به پایان برسانیم.
سرمربی تیم نوجوانان ایران افزود: شرایط اردوی تیم در بابلسر مطلوب است و به دلیل شباهت فراوان آب و هوای بابلسر با محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا درتایلند، آخرین اردوی تیم پیش ازاعزام به این رقابت ها نیز به احتمال فراوان در این شهر برگزار خواهد شد.
قنبرپور ادامه داد: پس از اتمام این اردو و پایان استراحت 4 روزه ملی پوشان ، اردوی 3 روزه در تهران برگزار می شود و پس از آن ، تیم برای برگزاری اردوی 10 روزه راهی ژاپن خواهد شد.
وی گفت: در این اردو، برگزاری 2 دیدار با تیم نوجوانان و یک مسابقه با تیم جوانان این کشور ، در دستور کار قرار دارد تا از این طریق امادگی بازیکنان ایران را محک بزنیم.
سرمربی تیم نوجوانان ایران از شرایط 4 ملی پوش مازندرانی حاضر در این اردو ابراز رضایت کرد و گفت: این بازیکنان می توانند در صورت تداوم روند رو به رشد خود ، در فهرست نهایی اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا قرار گیرند .
هفتمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم فوتبال نوجوانان ایران از 26 تیرماه در زمین خوابگاه شهید نواب صفوی دانشگاه مازندران آغاز شد .
تیم فوتبال نوجوانان ایران ، خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا که از 16 شهریور ماه در تایلند برگزار می شود ، آماده می کند.
ک/3
7331/608

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن