تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803498773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی:بسکتبال ایران جاه طلب نیست/هدف باید صعودبه مرحله دوم جام جهانی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob هاشمی:بسکتبال ایران جاه طلب نیست/هدف باید صعودبه مرحله دوم جام جهانی باشد تهران - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت:قهرمانی ایران در مسابقات کاپ آسیا ارزشمند است ولی باید گفت توان وشایستگی تیم ایران بیش از آسیا است و امروز باید فقط به صعود به مرحله دوم رقابت های جام جهانی بیندیشیم.


مصطفی هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باید حس جاه طلبی درمدیران ، کادر فنی وبازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران ایجاد شود و افق دیدمان را توسعه دهیم به ارایه بازی های قدرتمند در جام جهانی و صعود به مرحله دوم این رقابت ها فکر کنیم .
وی یادآور شد : تیم ملی بسکتبال کشورمان هنگام کسب قهرمانی کاپ آسیا 6 نفر از برترین بسکتبالیست های خود را در کنارش نداشت و با حضور این بسکتبالیست در تیم به طور حتم می توانیم در بازی های آسیایی اینچئون نیز قهرمان شویم . از سوی دیگر باید به دنبال تیمی باشیم که وابسته به بازیکنان خوبی همچون حامد حدادی نباشد بلکه به صورت تیمی خوب بازی کنیم .
در رقابت های کاپ آسیا در ترکیب تیم ملی بسکتبال کشورمان بازیکنانی همچون صمد نیکخواه بهرامی ، سعید داور پناه ، آرن داودی ، سعید اصلانی ، مهدی کامرانی و حامد آفاق حضور نداشتند.
هاشمی ادامه داد: البته با اضافه شدن بازیکنانی مثل نیکخواه بهرامی ، داور پناه و سایرین تیم در پست های بیرونی هم مثل پست های درونی قوی می شود.
وی افزود : تیمی که به کاپ آسیا اعزام شد تیم ضعیفی نبود و بازی های خوبی ارایه کرد ، این تیم تنها در مقابل چین تن به شکست داد که البته باید با توجه به این وضعیت نسبت به آینده احساس خطر کنیم اما در هر صورت باید قدردان زحمات بازیکنان و کادر فنی باشیم .
سرمربی تیم مهرام ادامه داد: باید به جای تخریب بازیکنان ، خودباوری را در بسکتبالیست ها ایجاد کرد و با توجه به این که ملی پوشان ایران دارای بازی سرعتی ، تکنیک و تاکتیک بالا به همراه قد و وزن مناسب هستند بنابراین می توان به آینده تیم امیدوار بود.
وی در مورد موفقیت های اخیر تیم والیبال کشورمان در لیگ جهانی گفت : مدیریت خوب در والیبال ،استفاده از مربیان برتر خارجی و داخلی ، حمایت باشگاه های قدرتمند و رقابت های لیگ همه و همه نقش به سزایی در موفقیت امروز والیبال ایران دارد و در صورتی که تیم ایران به اندازه تیم آمریکا استراحت و ریکاوری داشت می توانست برنده دیدار مقابل آمریکا باشد.
هاشمی خاطرنشان کرد : مقایسه دو رشته والیبال و بسکتبال درست نیست زیرا رشته والیبال از نظر تکنیکی و تاکتیکی با بسکتبال تفاوت دارد. زمانی که من به عنوان بازیکن بسکتبال فعالیت می کردم میانگین قد در میان والیبالیست ها 190 سانتیمتر بود و این میانگین امروز نیز تقریبا همان 190 است و این درحالی است که امروز میانگین قد در بسکتبال بیش از دو متر است و جدای از بحث قد، سنگینی وزن ، برخورد های فیزیکی و تکنیک و تاکتیک در بسکتبال مسائل بسیار مهمی هستند که در والیبال چندان مهم محسوب نمی شوند.
این مربی بسکتبال خاطرنشان کرد که باید به دنبال نوآوری در بسکتبال باشیم و افکار جاه طلبانه ای در این زمینه داشته باشیم. امروز بسکتبال ایران از مربیان بسیار خوبی برخوردار است و عملکرد موفق بسکتبال ایران در 10 سال گذشته و ظهور نسل طلایی از بازیکنان به دلیل فعالیت این مربیان خوب است که بازیکنان را به خوبی آموزش داده اند.
به گفته این مربی ، مربیان فعلی بسکتبال ایران ، چه در زمان بازیکنی و چه مربیگری از همه امکانات این کشور استفاده کرده اند و باید نسبت به کشورشان تعهد داشته و برای کسب افتخار این کشور تلاش کنند.
هاشمی یادآور شد که حامد حدادی بازیکنی است که یک سر و گردن از بسکتبال آسیا بالاتر است و امیدوارم که بازیکنان فعلی بسکتبال ایران سال های سال ستاره های این رشته باشند و پس از آن به عنوان مربی بسکتبال در تیم فعالیت کنند.
ورزشی (4)**1828**1581

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن