تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف اصلی تیم ملی در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا،صعود به جام جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران: هدف اصلی تیم ملی در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا،صعود به جام جهانی است ساری – ایرنا – سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت : هدف اصلی تیم ملی برای شرکت در رقابت های قهرمانی فوتبال نوجوانان آسیا ، صعود به رقابت های جام جهانی نوجوانان است .


ˈ مصطفی قنبرپور ˈ روز دوشنبه در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در بابلسر به خبرنگار ایرنا گفت : آمادگی بدنی و تاکتیکی تیم ملی برای حضور در این رقابت ها ، در حال افزایش است و امیدواریم بتوانیم حضور در جام جهانی جوانان را تجربه کنیم .
وی بیان کرد : قرار گرفتن در جمع 4 تیم نهایی و صعود به جام جهانی ، اولویت اصلی تیم ملی است اما پس از آن تلاش می کنیم با کسب یکی از عناوین اول تا سوم ، مسابقات را به پایان برسانیم .
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران افزود : شرایط اردوی تیم ملی در بابلسر مطلوب است و به دلیل شباهت فراوان آب و هوای بابلسر با محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند ، آخرین اردوی تیم ملی پیش از اعزام به این رقابت ها نیز به احتمال فراوان در این شهر برگزار خواهد شد .
قنبرپور ادامه داد : پس از اتمام این اردو و پایان استراحت 4 روزه ملی پوشان ، اردوی 3 روزه در تهران برگزار می شود و پس از آن ، تیم ملی برای برگزاری اردوی 10 روزه راهی ژاپن خواهد شد .
وی گفت : در این اردو، برگزاری 2 دیدار با تیم ملی نوجوانان و یک مسابقه با تیم ملی جوانان این کشور ، در دستور کار تیم ملی قرار دارد تا از این طریق امادگی بازیکنان تیم ملی ایران را محک بزنیم .
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران از شرایط 4 ملی پوش مازندرانی حاضر در این اردو ابراز رضایت کرد و گفت : این بازیکنان می توانند در صورت تداوم روند رو به رشد خود ، در فهرست نهایی ملی پوشان اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا قرار بگیرند .
هفتمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از 26 تیرماه در زمین خوابگاه شهید نواب صفوی دانشگاه مازندران آغاز شد .
در این اردوی یک هفته ای،ˈامیرحسین یحیی زادهˈ ، ˈ نیما مختاریˈ ، ˈعلیرضا آقا براریˈ و ˈرضا منصوری المشیریˈ از مازندران حضور دارند .
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران ، خود را برای حضور در رقابت های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا که از 16 شهریور ماه در تایلند برگزار می شود ، آماده می کند .
ˈ عبدالرسول دانشجو ˈ و ˈ محمدرضا خطیب ˈ به عنوان کمک مربی ، ، ˈشهامت عباسیˈ سرپرست، دکترˈ مهدی قیطاسیˈ بدنساز ، ˈ محمدعلی یحیوی ˈ مربی دروازه بان ، دکترˈ بابک رجبلوˈپزشک ، ˈ رضا همتیˈ فیزیوتراپ و ˈ محمدعلی دهقان ˈ تدارکات، دیگر اعضای کادر تیم ملی در این اردو هستند .ک/3
7331/608

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن