تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804009558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصفهان بايد به قطب توريسم درماني كشور تبديل شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان زرگرپور:
اصفهان بايد به قطب توريسم درماني كشور تبديل شود
اصفهان - خبرگزاری مهر: استاندار اصفهان با اشاره به ظرفيت هاي بالاي استان در زمينه هاي پزشكي، گفت: اين استان مي تواند به قطب توريسم بهداشتي، درماني كشور تبديل شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، رسول زرگرپور در بازديد از بخش جراحی منتخب و مانیتورینگ صرع و ساير بخش هاي مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی، اظهار داشت: اين مركز از لحاظ تجهيزات و امكانات و همچنين انجام جراحي هاي خاص تقريبا در كشور به صورت انحصاري فعاليت مي كند.

وی با تاكيد بر اينكه اين مركز بايد جايگاه و مركزيت خود را در كشور پيدا كند، افزود: بايد ساختارها و شرايط مورد نياز اين بيمارستان براي رسيدن به مركزيت درمان صرع كشور فراهم شود.

استاندار اصفهان با اشاره به ظرفيت هاي بالاي استان اصفهان در اكثر زمينه ها اظهار داشت: اصفهان با دارا بودن پزشكان حاذق، متخصص و كارآمد ظرفيت هاي بالايي در زمينه هاي پزشكي دارد.

زرگرپور در ادامه افزود: استان اصفهان مي تواند با دارا بودن اين ظرفيت ها به قطب توريسم بهداشتي، درماني در كشور تبديل شود.

زرگرپور با بيان اينكه در حال حاضر برخي از مراكز استان ها نه تنها از سراسر كشور بلكه از كشورهاي مجاور نيز پذيراي بيماران هستند، اظهار داشت: استان اصفهان ظرفيت بالاتري از ديگر استان ها دارد و اميدواريم با برنامه ريزي درست و اصولي،از اين ظرفيت عظيم در جهت تبديل اصفهان به قطب توريسم بهداشتي ، درماني كشور استفاده شود.

استاندار اصفهان بر لزوم فراهم آمدن امكانات و تجهيزات لازم در اين خصوص تاكيد كرد و افزود: با دارابودن پزشكان متخصص و فراهم آوردن تجهيزات و امكانات مي توانيم به اين مهم دست يابيم.

زرگرپور افزود: در حال حاضر مديريت استان به اين جمع بندي رسيده كه محور توسعه استان بايد از كشاورزي و صنعت فاصله بگيرد وبه سمت خدمات حركت كند  و يكي از اصلي ترين خدماتي كه  مي توان به آن اشاره كرد توريسم بهداشتي و درماني است.

وي از مسئولان مربوطه خواست با ارائه طرح هاي خود در اين زمينه، كمبودها و تنگناها ي موجود را مشخص و با ارائه پيشنهادات خود در راستاي برطرف نمودن اين كمبودها و رساندن استان به جايگاه واقعي خود تلاش كنند.

زرگرپور در ادامه تاكيد كرد: بايد با سرمايه گذاري در بخش توريسم بهداشتي ودرماني، استان اصفهان در چند شاخه از علم پزشكي به عنوان مركزيت درمان در كشور جايگاه خود را  به دست آورد.

استاندار اصفهان در پاپان به طرح تحول سلامت در استان اصفهان اشاره كرد و افزود: اين طرح در هفت دستورالعمل و به صورت كاملا موفق در استان دنبال مي شود به طوري كه در اين مدت توانسته است رضايت بيماران را جلب کند. استاندار اصفهان از طرح توسعه ي مركز درماني آيت ا... كاشاني و طرح هاي در دست اجراي بخش هاي مختلف اين بيمارستان بازديد کرد و همچنين رئيس دانشگاه علوم پزشكي اصفهان نيز گزارشي از روند عمليات اجرايي طرح توسعه ارائه كرد.


۱۳۹۳/۴/۳۰ - ۱۴:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن