تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819432134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکسی های فرسوده کرمانشاه از رده خارج می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob تاکسی های فرسوده کرمانشاه از رده خارج می شوند کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از آغاز طرح نوسازی و از رده خارج کردن تاکسی های فرسوده که حدود چهار سال است اجرای آن متوقف مانده، خبر داد.


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، رضا قاسمی فر، یک هزار و 500 دستگاه خودروی تاکسی با کارکرد افزون بر 10 سال در شهر کرمانشاه را واجد شرایط نوسازی عنوان کرد.
وی در مورد زمان نام نویسی برای نوسازی تاکسی های فرسوده، گفت: نام نویسی از 24 تیر آغاز شده و صاحبان تاکسی هایی که مدل آنها از سال 83 به قبل است، می توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی برای نوسازی تاکسی فرسوده خود اقدام کنند.
قاسمی فر اظهار کرد: طرح تبدیل به احسن تاکسی های فرسوده از سال 1389 تاکنون متوقف بوده و اکنون پیرو اعلام معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت، طرح نوسازی تاکسی های فرسوده آغاز شده است.
وی افزود: مالکان تاکسی هایی که دارای این شرایط هستند می توانند با همراه داشتن سند قطعی و یا وکالت بلاعزل و داشتن پروانه تاکسیرانی به این سازمان واقع در چهار راه بسیج مراجعه و برای نوسازی تاکسی خود اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در مورد خودروی جایگزین با تاکسی هایی که از رده خارج می شوند، گفت: نوع خودرو جایگزین، سمند دوگانه سوز (ای اف سون) است و برای خریداری آن، 200 میلیون ریال به صورت وام در اختیار تاکسی دارها قرار می گیرد که این وام از طرف بانک صادرات با سود 15 درصد به رانندگان تعلق می گیرد و این وام ها در 60 قسط به ارزش ماهیانه چهار میلیون و 600 هزار ریال از مالکان بازپرداخت می شود.
قاسمی فر ادامه داد: مبلغ 53 میلیون ریال وام و کمک بلاعوض از سوی دولت پرداخت و سهم آورده مالک تاکسی نیز با توجه به قیمت روز خودرو (ارزش لاشه خودرو) محاسبه خواهد شد.
وی گفت: اولویت براساس زمان نام نویسی متقاضی است و پس از ثبت این مراحل، از طرف مرکز اسقاط برای تحویل دادن خودرو با متقاضی تماس گرفته خواهد شد.
شهر کرمانشاه افزون بر 940 هزار نفر جمعیت دارد و در پیک جمعیتی روزانه حتی از مرز یک میلیون نفر هم فراتر می رود، همین جمعیت و نبود زیرساخت های مناسب حمل و نقلی باعث شده تا ناوگان تاکسیرانی بعنوان اصلی ترین بخش حمل و نقل عمومی در کنار اتوبوسرانی به شهروندان ارائه خدمت نماید ضمن اینکه قطار سبک شهری کرمانشاه هم براساس گفته مسوولان دست کم چهار سال دیگر به بهره برداری خواهد رسید.
571/567

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن