تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819897688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خواستار انتقال دانشکده فنی و حرفه ای دختران قزوین به یک مکان مناسب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob استاندار خواستار انتقال دانشکده فنی و حرفه ای دختران قزوین به یک مکان مناسب شد قزوین-ایرنا- استاندار قزوین ساختمان فعلی دانشکده فنی و حرفه ای دختران بقیه الاعظم(عج) قزوین را بدلیل فرسودگی برای تحصیل دانشجویان نامناسب دانست و خواستار انتقال این مرکز دانشگاهی به یک مکان مناسب شد.


به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین ،ˈمرتضی روزبهˈ عصر یکشنبه در بازدید از دانشگاه فنی و حرفه ای بقیه الاعظم (عج) افزود: جابه جایی این مرکز دانشگاهی به یک محل مناسب ضروری است و باید در این خصوص ساز و کار های لازم انجام و مقدمات آن فراهم شود.
وی اظهار کرد: به دلیل فرسوده بودن ساختمان این مرکز ادامه فعالیت آن به عنوان یک محیط دانشگاهی مناسب و شایسته ممکن نیست ولی در گام اول مدیریت دانشگاه بقیةالله باید موافقت خود با انجام این جا به جایی را اعلام کند.
این مسوول با بیان اینکه استانداری قزوین به منظور انتقال این مرکز دانشگاهی حمایت های لازم را به عمل خواهد آورد،در پایان اضافه کرد: البته باید فرایند قانونی مربوط به انتقال و جابه جایی این مرکز طی شود.
در حال حاضر یک هزار دانشجوی بومی و غیر بومی در دانشکده فنی و حرفه ای دختران بقیه الاعظم(عج) قزوین در مقطع کاردانی در رشته های مختلف از جمله حسابداری، کاربری ای تی سی، نرم افزار، معماری، نقشه کشی، کودکیاری، گرافیک و نقاشی مشغول به تحصیل می باشند.
7392 / 614

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن