تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804127285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه همکاری فنی و حرفه ای و تعاون روستایی قزوین منعقد شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
تفاهم نامه همکاری فنی و حرفه ای و تعاون روستایی قزوین منعقد شد
قزوین- خبرگزاری مهر: تفاهم نامه همکاری علمی و مهارتی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و سازمان تعاون روستایی استان منعقد شد.



به گزارش خبرنگار مهر،به منظور ایجاد هماهنگی و یکپارچه سازی در امر سیاست گذاری، هدایت، حمایت، اعتبار سنجی و نظارت بر آموزش های مهارتی بخش کشاورزی و تعاونی های روستایی ظهر یکشنبه تفاهم نامه همکاری های علمی و مهارتی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین و سازمان تعاون روستایی استان منعقد شد. ناطق معین الدین رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهارداشت: توسعه کمی و کیفی آموزش های مهارتی بهره برداران بخش کشاورزی و صنایع دستی در جهت برنامه کلان توسعه روستایی و عشایری هدف اصلی این تفاهم نامه است. رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین، اهداف دیگر این تفاهم نامه را آموزش مستمر روستائیان در بخش کشاورزی و صنایع روستایی، توسعه مشاغل خانگی کشاورزی، توسعه و به کارگیری الگو های آموزشی نوین و راه اندازی کارگاه های آموزشی برای حرفه های جدید کشاورزی عنوان کرد. معین الدین خاطرنشان کرد: در راستای این تفاهم نامه حمایت و به کارگیری پتانسیل های بخش غیر دولتی، کارآفرینان و خبرگان حوزه کشاورزی، توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و تعاون کشاورزی صورت می گیرد. وی، تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان را؛ شناسایی مشاغل خانگی، توسعه و اجرای الگوی آموزش بازار محور در بخش کشاورزی، صدور مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای روستایی برای شرکت های خدمات فنی و مشاوره ای، همکاری در برگزاری دوره های آموزشی و بیمه کردن کارآموزان در برابر حوادث حین آموزش ذکر کرد. آقاجانتبار: خرید توافقی بیش از 18 میلیون و 952 تن انواع محصولات کشاورزی رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی سازمان تعاون روستایی استان قزوین نیز در ادامه گفت: بیش از 18 میلیون و 952 تن انواع محصولات کشاورزی به صورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی خریداری شده است. سید اسماعیل آقاجانتبار بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 18 میلیون و 952 تن انواع محصولات کشاورزی به صورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی خریداری شده است.
وی ادامه داد: از این میزان خرید 12 هزار و 900 تن به فروش رسیده که مابقی در انبار شبکه موجود است. رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، مهمترین رسالت شبكه تعاون روستایی را ارائه خدمات به روستائیان و  اعضا تشکلهای تحت پوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه های تعاونی های عنوان کرد. آقاجانتبار، افزایش خریدهای توافقی محصولات کشاورزی را گامی موثر در حمایت از تولیدات کشاورزی دانست و افزود:خرید توافقی گامی به سوی کنترل و تنظیم بازار تولید و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و دامی و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است. وی در خصوص توزیع مواد سوختی در بین روستائیان، خاطر نشان کرد: در همین مدت یک میلیون و 341 هزار لیتر بنزین در منطقه الموت، 2 میلیون و 20 هزار لیتر گازوئیل، 2 میلیون و 767 هزار لیتر نفت سفید و 228 هزار و 10 کیلو گرم گاز مایع در بین روستائیان توزیع شده است. توزیع 4 میلیون و 785 هزار و 820 کیلوگرم آرد در استان قزوین رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، از توزیع 4 میلیون و 785 هزار و 820 کیلوگرم آرد  توسط شبکه تعاون روستایی خبر داد. آقاجانتباربیان کرد: از ابتدای امسال 4 میلیون و 785 هزار و 820 کیلوگرم آرد  توسط شبکه تعاون روستایی استان توزیع شد. وی اعلام کرد: از این میزان 603 هزار و 320 کیلوگرم آرد خام روستایی و 4 میلیون و 182 هزار و 500 کیلوگرم آرد خبازی در بین نانوایان توزیع شده است. این مسئول با بیان اینکه شرکت های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان است، خاطرنشان کرد:  خدمات رسانی به کشاورزان و روستائیان از مهم‌ترین فعالیت‌های شبکه تعاونی روستایی استان قزوین محسوب می‌شود.


۱۳۹۳/۴/۲۹ - ۱۴:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن