تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819037271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواستار اعمال قانون در زمينه منع استعمال دخانيات هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۳ (۱۵:۵۲ب.ظ)
وزير بهداشت: خواستار اعمال قانون در زمينه منع استعمال دخانيات هستيم وزير بهداشت گفت: چهار هزار نفر از جامعه پزشکي به طور نمادين در مخالفت با مصرف قليان نامه اي را امضا کردند و اين يعني همه جامعه پزشکي و همه ايرانيان خواستار اعمال قانون در زمينه منع استعمال دخانيات هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، وزير بهداشت اعلام کرد: تقويت استانداردهاي حوزه بهداشت، درمان، دارو و تجهيزات پزشکي نياز به همکاري هاي مشترک وزارت بهداشت با وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد.
دکتر سيدحسن هاشمي افزود: هدف گيري اصلي ما در حوزه بهداشت کاهش استفاده از نمک، قند و روغن هاي مضر است و اميدواريم بتوانيم با همکاري هاي مشترک با وزارت صنعت، معدن و تجارت، استفاده از مواد مضر براي سلامت مردم را به حداقل برسانيم و از توليد داخل در راستاي افزايش بهره وري و در چارچوب منويات رهبري و اقتصاد مقاومتي حمايت کنيم.
به گفته وزير بهداشت در مورد سيگار و قليان در حال حاضر مشکل عمده اي وجود دارد و آن ورود غير قانوني اين کالاها به کشور است. به طوري که هرچقدر ماليات را بر اين محصولات افزايش داده و دسترسي اين محصولات را کم کنيم، ولي دستگاه هاي قضايي بخوبي اعمال وظيفه نکنند، جلوي ورود غير قانوني اين محصولات را نمي توانيم بگيريم.
وزير بهداشت با اشاره به اين که حوزه سلامت قرباني استفاده از سيگار و قليان شده، خاطرنشان کرد: مصرف اين محصولات در حال حاضر هزينه هاي عمومي را در کشور افزايش داده است به طوري که بخشي از اين هزينه ها ديگر قابل جبران نيست.
وي تاکيد کرد: دستگاه هاي نظارتي بر مصرف قليان مشخص هستند و اگر کسي تخلف کرد بايد طبق قانون با او برخورد شود. همانطور که چهار هزار نفر از جامعه پزشکي به طور نمادين در مخالفت با مصرف قليان نامه اي را امضا کردند و اين يعني همه جامعه پزشکي و همه ايرانيان معتقدند هستند، قانون بايد به طور کامل در زمينه منع استعمال دخانيات اجرا شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن