تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820995806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارکهای پرجمعیت ارومیه، میزبان آموزش استفاده از کپسولهای آتش نشانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob پارکهای پرجمعیت ارومیه، میزبان آموزش استفاده از کپسولهای آتش نشانی ارومیه - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آموزش های استفاده از کپسولهای آتش نشانی به مردم با ابتکار این سازمان در پارکهای پرجمعیت شهر ارائه می شود.


ابراهیم شاد قوشچی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر در راستای ارتقای فرهنگ خدمات ایمنی در بین شهروندان به اجرا در آمده و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین نتایج اجرای این برنامه در پارک های پرجمعیت شهر ارومیه، ارتقای احساس مقابله با خطرات احتمالی در مواقع بروز حادثه در شهر است.
وی اظهار کرد: علاوه بر آن، برنامه های ویژه دیگری در راستای مقابله با حوادث و سوانح در سطح شهر ارومیه طراحی شده که از جمله آنها می توان به راه اندازی گشت موتوری آتش نشانی برای غلبه بر مشکلات ترافیکی در زمان حوادث و شناسایی نقاط حادثه خیز و رفع مشکلات این مناطق اشاره کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از برنامه ریزی برای استفاده از توان نیروهای وظیفه در قالب سرباز آتش نشان در ارومیه خبر داد و گفت: در قالب این طرح امسال 12 نفر سرباز آتش نشان به صورت امریه جذب این سازمان می شوند.
ارومیه در حال حاضر، هفت ایستگاه آتش نشانی دارد.
8137/581

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن