تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803970543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهار نظر بازیکنان تیم ملی والیبال پس از صعود به نیمه نهایی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اظهار نظر بازیکنان تیم ملی والیبال پس از صعود به نیمه نهایی
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل برزیل و صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی گفت: ما پیش بینی ها ومعادلات جهانی را بهم ریختیم و حالا چشم به قهرمانی داریم.
آفتاب: سعید معروف در گفت و گو با ایسنا، در فلورانس ایتالیا اظهار کرد: شنیده بودم در مطبوعات ایتالیا نوشته بودند که ایتالیا در نیمه نهایی لیگ جهانی به برزیل یا روسیه می خورد. کسی فکرش را هم نمی کرد که ایران تیم اول گروه باشد. ولی نشان دادیم بازی واقعی با آن چه روی کاغذ می نویسند فرق دارد. در این بازی معادلات مرسوم والیبال جهان را به هم ریختیم.


وی افزود: حالا مطبوعات و والیبال دنیا باید روی ما حساب ویژه ای باز کنند. والیبال ایران نشان داد که در جهان تراز اول است. بهترین قسمت بازی گیم چهارم بود. ما در شرایط مساوی داشتیم پیش می رفتیم. کسی فکر نمی کرد بتوانیم در آن شرایط و استرس بازی برزیل را ببریم. خوشحالم به سطحی رسیدیم که می‌توانیم در این فشار و استرس تمرکزمان را از دست ندهیم. بازیکنانمان می دانستند که چطور در این شرایط مقابل برزیل بازی کنند و از عهده کار برآمدند.


کاپیتان تیم ملی والیبال تاکید کرد: در ورزش گروهی، بهترین بودن مهم نیست. حتی امروز ذخیره های ما بهتر بازی کردند.مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. مقام انفرادی در بازی های گروهی اولویت اخر است. بازیکن حرفه ای نباید درگیر این چیزها باشد. ما با این همه پیش بینی ها را بهم ریختیم. حضور در چهار تیم اول دنیا یک رویا بود که به آن رسیدیم. خوابش را هم نمی دیدیم که به چنین مرحله ای برسیم ولی دلیل ندارد که ادامه کار را رها کنیم. ما باید لحظه به لحظه تلاش کنیم تا آنچه که درخورش هستیم را بدست آوریم.


وی تاکید کرد: حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی افتخار بزرگی است. عنوان چهارمی برای ایران خوب است. اما کسی چه می‌داند. شاید هدف ما قهرمانی و کسب مدال طلا باشد!


قائمی: فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کنیم


دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل برزیل گفت: هیچ گاه قانع نبودیم و همیشه خواستیم بیشتر پیشرفت کنیم.


 فرهاد قائمی اظهار کرد: ما یک هدف داشتیم و آن این ارائه بهترین عملکرد خودمان در لیگ جهانی بود. برای ما فرقی نمی کند که با چه تیمی بازی می کنیم. می خواهیم همیشه خواسته مربی را اجرا کنیم. هیچ وقت قانع نبودیم و همیشه می خواهیم پیشرفت کنیم.


 وی درباره پیش بینی مرحله نیمه نهایی گفت: کسی از آینده خبر ندارد. هر تیمی بهتر باشد در نیمه نهایی برنده می شود. خوشبختانه تماشاگران همیشه ما را در همه لحظات بازی حمایت می کنند. امیدوارم توانسته باشیم دل آنها را شاد کنیم.


غفور: به نیمه نهایی قانع نیستیم


قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل برزیل و صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی گفت: به نیمه نهایی قانع نیستیم.


 امیر غفوراظهار کرد: امروز بازیکنان فقط برای پیروزی به میدان آمده بودند. ما با قلب هایمان بازی کردیم. هنوز این همه توان ما نیست.خوشحالم که توانستیم در چهار تیم اول دنیا باشیم.به این قانع نخواهیم بود.نتیجه بهتر برای ما قهرمانی است. تلاش می‌کنیم که قهرمان لیگ جهانی بشویم.


فرهاد ظریف: می‌دانستیم که برزیل را می‌بریم


لیبروی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل برزیل گفت: هم قسم شده بودیم که در این مسابقه که حکم مرگ و زندگی را داشت پیروز شویم.


 فرهاد ظریف اظهار کرد: بازی سختی بود. این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی داشت. هم قسم شده بودیم که این بازی را ببریم. خود من می دانستیم که برزیل را ۳ بر صفر یا ۳ بر یک می بریم.


 وی افزود: می دانم که در این روزهای عزیز با دعای مردم توانستیم به این مرحله برسیم. هنوز هم به دعای مردم نیاز داریم. ما بازی های سخت تری را پیش رو داریم. هر بازی شرایط خودش را دارد. تا همین جا هم خوشحالم که مردم از ما راضی هستند.


غلامی: شانس قهرمانی داریم


سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل برزیل و راه یابی با جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی گفت: ما تا اینجا خوب بودیم و حالا هم شانس قهرمانی داریم.


 عادل غلامی در فلورانس اظهار کرد: بازی خوبی بود. همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند تا پیروز شویم. به نظرم ما تا این مرحله از مسابقات خیلی خوب بودیم. حالا هم شانس قهرمانی داریم. مطمئن باشید برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.


 وی افزود: این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم که از ما راضی باشند.


میرزاجانپور: مردم در شب‌های احیا ما را دعا کنند


دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی برابر برزیل گفت: امیدوارم مردم راضی باشند و در شب های احیا ما را دعا کنند.


 مجتبی میرزاجانپوراظهار کرد: بازی خوبی بود. در دو گیم اول خوب بودیم. در سرویس و دفاع عملکرد موثری داشتیم. اما در گیم سوم ضعیف کار کردیم. نمی دانم چرا اما بازی را از دست دادیم.


 وی ادامه داد: در گیم چهارم توانستیم بازی را پس بگیریم. خدا را شاکرم که توانستیم در شبی که تماشاگران ایرانی زیادی حضور داشتند، برنده از زمین خارج شویم. جو خیلی خوبی در سالن بود. امشب شب احیاست. توانستیم کاری کنیم که در این شب عزیز مردم راضی باشند و ما را در شب‌های احیا دعا کنند.






تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن