تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش‌های مهارتی عامل مهم رشد بهره وری در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آموزش‌های مهارتی عامل مهم رشد بهره وری در کشور
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران آموزش‌های مهارتی را عامل مهم بهره وری و انگیزش نیروی کار و جزء لاینفک استراتژی منابع انسانی کارآمد عنوان کرد.


حمید رضا خانپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با تأکید بر ضرورت توسعه آموزش‌های مهارتی به عنوان رکن اصلی آموزش در راستای کاربلدی و ورود به عرصه کسب و کار گفت: آموزش‌های مهارتی عنصر اصلی آموزش‌است چرا که موجب ارتقاء بهره‌وری و انگیزش نیروی کار شده و به عنوان جزء لاینفک استراتژی منابع انسانی کارآمد نیز محسوب می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: سال‌های طولانی یکی از حفره‌های تاریک در مباحث سیاست گذاری آموزش به طور اعم و آموزش‌های مهارتی در مباحث آموزش کشور، فقدان یک دکترین توسعه مهارت منجر به کار آفرینی بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای علاوه بر کارکرد فقرزدایی موجب بارور کردن اقتصاد شهر و روستایی یک کشور است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: برانگیختگی صنعتی و رشد اقتصادی در یک کشور محصول توسعه مهارت آموزی است و امیدواریم با تلاشهایی که از چند سال اخیر پیرامون رشد و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در کشور ایجاد شده در آینده‌ای نزدیک شاهد رونق اقتصادی و رشد کسب و  کار در کشور باشیم.
 
انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن