تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819037566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: انتظارات مردم از بیشتر از سایر رسانه هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده مجلس: انتظارات مردم از ایرنا بیشتر از سایر رسانه هاست زاهدان- ایرنا- نماینده مردم سراوان، سیب سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به سبب جایگاه رسمی و فعالیت های صادقانه اطلاع رسانی همواره مورد توجه و انتظار مردم است.


به گزارش ایرنا، ˈهدایت الله میرمرادزهیˈ روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان گفت: ایرنا همواره نقش مهمی در صحنه اطلاع رسانی و برقراری ارتباط میان مردم و مسوولان داشته است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این رسانه رسمی نظام در استان سیستان و بلوچستان در زمینه گسترش وحدت، بیان مسائل و مشکلات مردم و همچنین انعکاس تلاش ها و خدمات انجام شده از سوی نظام برای رفع محرومیت از منطقه تلاش قابل توجهی داشته است.
میرمرادزهی با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان از رییس، خبرنگاران و عکاسان ایرنا استان خواست توانمندی ها، ظرفیت ها و زیباییهای این استان را بیش از پیش برای آگاهی عموم مردم منعکس کنند.
وی افزود: سیستان و بلوچستان سرشار از نعمات خدادادی است که بهره گیری از آن ها و شکوفایی استعدادهای منطقه نیازمند تلاش بیشتر رسانه ها بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: حضور خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان ضروری است و باید تمامی مناطق این استان زیر چتر خبری ایرنا قرار گیرد.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت ها و همکاریهای نزدیک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با این مرکز گفت: ایرنا در حوزه اطلاع رسانی سه اصل مهم ˈصحت، سرعت و دقتˈ را سرلوحه کار قرار می دهد.
ˈحیدر سرایانیˈ با اشاره به سیاست های جدید و تاکیدات مدیریت ارشد این سازمان افزود: کیفی گرایی و مورد توجه قرار دادن اصل ˈصحتˈ اخبار از مهم ترین رویکردها و سیاست های جدید ایرنا است و همکاران ما در این استان نیز با همین رویکرد تمامی سعی و تلاش خود را همچون گذشته برای انعکاس واقعیت ها و توانمندیهای منطقه به کار گرفته اند.
وی اضافه کرد: استفاده از نیروهای مردمی به عنوان منابع خبری، ارتباط نزدیکتر با مدیران و مسوولان دستگاه های مختلف دولتی و خصوصی و حضور فعالتر در صحنه های خبری از جمله برنامه های پیش بینی شده برای خبرگزاری جمهوری اسلامی سیستان و بلوچستان است.
وی ادامه داد: این مرکز و خبرنگاران و سایر دست اندرکاران ایرنا استان بازوی قوی برای مدیران استان و یار و یاور مردم خواهند بود و انتظار دارند همواره از حمایت های مردمی برخوردار باشند تا با قدرت و توانمندی بیشتری در سنگر مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان دراستان مرزی و حساس سیستان و بلوچستان ایستادگی و انجام وظیفه کنند.ک/2
7307/653/330/591
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن