تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809813705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول : مهمترین مشکل بهزیستی گناباد، کمبود نیروی انسانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob یک مسوول : مهمترین مشکل بهزیستی گناباد، کمبود نیروی انسانی است گناباد - ایرنا -رییس بهزیستی گناباد گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل این اداره کمبود نیروی انسانی به ویژه کارشناس است.


به گزارش ایرنا، علی ستوسر روز پنجشنبه در یک نشست خبری که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، افزود : طبق برنامه باید در سال گذشته 16استخدام در اداره بهزیستی گناباد صورت می گرفت که حتی یک مورد هم تحقق پیدا نکرد.
وی در خصوص ساختار فعلی بهزیستی گناباد گفت : اداره بهزیستی این شهرستان بیش از 60 کارمند دارد که در قالب پنج مجتمع دولتی و در 4500متر فضای مسقف انجام وظیفه می کنند.
وی افزود : در حوزه اجتماعی 2100پرونده و در حوزه زنان 1400پرونده در بهزیستی گناباد مفتوح است و می توان گفت که 11هزار نفر با بهزیستی ارتباط کاری دارند.
رییس اداره بهزیستی گناباد در خصوص کمک های مردمی، گفت : در حوزه مشارکت عمومی هفت میلیارد ریال کمک مردمی و 420 میلیون ریال زکات فطریه در سال گذشته جذب شده است.
ستوسر افزود : میزان زکات فطریه جمع آوری شده در سال گذشته توسط بهزیستی گناباد نسبت به سال قبل از آن در بین شهرستان های استان خراسان رضوی بیشترین افزایش را داشته و این امر نشان دهنده افزایش اعتماد مردم نسبت به این نهاد حمایتی است.
وی از فعال شدن خانه خیرین در گناباد خبر داد و گفت : نماینده ای از گناباد به استان معرفی شده که این نماینده عضو هیات مدیره استان و در نهایت مدیر عامل خانه خیرین استان شده است.
وی ادامه داد : انتخاب نماینده گناباد به عنوان مدیر عامل خانه خیرین استان با وجود مراکز قدری مثل مشهد و نیشابور با آن همه تمکن مالی بیانگر این موضوع است که علیرغم محدودیت مالی اعتماد سازی مناسبی در شهرستان صورت گرفته است.
ستوسر همچنین از تکمیل شدن روستا مهد روستای ˈرحمت آبادˈ دورترین روستای شهرستان گناباد خبر داد.
او گفت : در سال 1391با استفاده از کمک های بین المللی ساخت یک ˈروستا مهدˈ در روستای رحمت آباد آغاز شد که 90 میلیون تومان از طریق سفارت ژاپن و 10 میلیون تومان از اعتبارات داخلی برای تکمیل آن جذب شد و امیدواریم که در هفته دولت سال جاری این روستا مهد آماده بهره برداری شود.
رییس اداره بهزیستی گناباد در خصوص اشتغال افراد تحت پوشش این نهاد نیز گفت : د ر بحث اشتغال به 171 نفر وام داده شده است و 93 نفر نیز از طریق پرداخت بخشی از حق بیمه به شکل کار فرمایی و خویش فرمایی حمایت شده اند.
وی افزود : تمام کوشش و تلاش بهزیستی در جهت ایجاد کار و رعایت عزت نفس مددجو قرار گرفته است.
وی گردش مالی بهزیستی گناباد را 20 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : نیمی از این مبلغ به شکل یارانه ها و نیم دیگر به شکل کمک های موردی به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.
وی انتشار کتابی در مورد مشاغل خانگی را از دیگر اقدامات اداره بهزیستی گناباد دانست و گفت : این کتاب در حقیقت خلاصه شده 150 کتاب است که 11 نفر از کارشناسان و مددکاران بهزیستی گناباد در تدوین و گرد آوری آن دخالت داشته اند.
وی در مورد وضعیت ساختمان جامعه نابینایان نیز گفت: این ساختمان هنوز تکمیل نشده و برای تکمیل آن نیاز خیرین را طلب می کند.
وی در خصوص فعالیت فرهنگی بهزیستی گناباد افزود: تئاتر معلولین به کمک هنرمندان شهرستان رونق خاصی گرفته است و در سال گذشته یک معلول گنابادی در جشنواره بهزیستی کشور در رشته حفظ پنج جزء از قرآن مجید، مقام اول را کسب کرده است.
وی مناسب سازی مبلمان شهری جهت تردد معلولین را در گناباد بهتر از گذشته ارزیابی کرد و گفت : فاصله میدان امام خمینی (ره)تا چهار راه شهید احمدیان که بیشترین تردد در آن صورت می گیرد، برای معلولین ویلچر سوار مناسب سازی شده و باید از شهرداری تشکر کرد.
وی وضعیت ادارات را در این خصوص (تردد و رفت آمد معلولین ) نامناسب دانست و گفت : فقط دو اداره بهزیستی و جهاد کشاورزی از این نظر مناسب سازی شده است و در بقیه ادارات وضعیت مناسبی جهت تردد معلولین وجود ندارد.
ستوسر در خصوص اورژانس اجتماعی گناباد گفت : به طور متوسط هر 45 دقیقه یک نفر به این مرکز فوریتی اجتماعی مراجعه نموده و خدمات دریافت می کنند.
وی در مورد کمک هزینه مسکن افراد تحت پوشش نیز گفت : به تعدادی از افرادی که مسکن احداث کرده اند و یا نسبت به خرید اقدام نموده اند در حدود 40 میلیون ریال کمک بلا عوض پرداخت شده است.
514/659
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن