تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798334642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به رفع فرسودگی فضای فیزیکی بیمارستانهای استان مرکزی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک: توجه به رفع فرسودگی فضای فیزیکی بیمارستانهای استان مرکزی ضروری است اراک - ایرنا - مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فرسودگی و غیر استاندارد بودن فضای فیزیکی برخی بیمارستانهای مهم و مادر تخصصی از مشکلات قابل توجه بخش درمان استان است که برای رفع آن باید تلاش شود.


ˈعاطفه صالح فردˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین بالا بودن ضریب اشغال تخت به ویژه در بیمارستاهای ولیعصر(عج)، طالقانی و امیرکبیر اراک از مسایلی است که تدبیر مسوولان استانی را در اجرای برنامه های بهبود خدمات ارتقای هتلینگ در برنامه تحول سلامت می طلبد.
وی گفت: پایش اولیه نیازهای هتلینگ و بهبود خدمات در قالب برنامه تحول نظام سلامت در بیمارستانهای استان مرکزی انجام شد.
صالح فرد بیان کرد: فهرست برداری نیازهای خدمات بهینه ارتقای هتلینگ در مراکز درمانی استان جمع آوری شده و توسط گروه ارزیاب وزارت بهداشت و درمان به تایید رسیده است.
وی افزود: بر اساس مهلت تعیین شده قرار است 15 مرکز درمان دولتی استان مرکزی تا سه ماه آینده با جبران کاستی های خدمات هتلینگ سه ستاره شوند.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: بودجه اولیه برای تامین تجهیزات، تعداد و کیفیت تخت بیمارستانی،رنگ آمیزی، خدمات بهداشتی مطلوب و ایجاد تخت همراه توسط وزارت بهداشت و درمان تامین شده و بر اساس اولویت بندی به بیمارستانهای استان تعلق می گیرد.
وی اظهار کرد: یکی از گام های مهم ابلاغی در برنامه تحول نظام سلامت استقرار پزشک مقیم بیمارستانی است که در این تکلیف مشمول شش بیمارستان استان مرکزی می شود.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: چهار بیمارستان اراک شامل امیرالمومنین(ع)، ولیعصر (عج)، امیر کبیر و طالقانی و بیمارستان شهرستانهای تفرش و خمین مشمول گام پزشک مقیم در برنامه تحول نظام سلامت هستند که تاکنون بخش عمده اهداف این گام در مراکز مشمول محقق شده است.
صالح فرد ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده تا نیمه مرداد ماه پوشش پزشک مقیم بیمارستانی در استان مرکزی کامل می شود.
وی بیان کرد: تکلیف استقرار پزشک مقیم در مراکز درمانی استان مرکزی در قالب شش رشته زنان، داخلی، اطفال، جراحی، بیهوشی و طب اورژانس دنبال می شود.
مدیر درمان دانشگاه علوم پرشکی اراک گفت: اجرای برنامه تحول نظام سلامت در مراکز درمانی استان مرکزی تمایل به عمل سزارین را در این استان کاهش داده و میانگین عمل سزارین در مراکز درمانی استان از 49 درصد در اردیبهشت امسال به 38 درصد رسیده است.
وی توضیح داد: ارائه خدمات رایگان زایمان طبیعی و فعال شدن گروه های آموزش مادران در مراکز درمانی استان از دلایل این موفقیت بوده است.
صالح فرد یادآور شد: گام دیگر برنامه تحول نظام سلامت رعایت پرداخت 10 درصد هزینه بستری توسط بیمار شهری و پنج درصد بیمار نظام ارجاع روستایی و تهیه تجهیزات پزشکی و دارو توسط بیمارستان بوده که هر دوی آن با نظارت دقیق و پوشش کامل در مراکز درمانی استان مرکزی در دست انجام است.
برنامه تحول نظام سلامت به عنوان مهمترین برنامه اجتماعی دولت تدبیر و امید از نیمه اردیبهشت ماه امسال در کشور آغاز شده و تاکنون برنامه های ترویج زایمان طبیعی، کاهش پرداخت خدمات بستری از جیب مردم، تامین تجهیزات پزشکی توسط بیمارستانها، حمایت از بیماران سخت درمان، بهبود خدمات رفاهی به همراهان بیماران و تقویت خدمات سرپایی درمانی اجرایی شده است.ک/3
560/591
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن