تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820654643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جمع آوری متکدیان در دشتستان اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob طرح جمع آوری متکدیان در دشتستان اجرا می شود بوشهر- ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان گفت: طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان خارجی و ایرانی بزودی دراین شهرستان اجرا می شود.


به گزارش ایرنا، عادل دهدشتی روز پنجشنبه درجلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان دشتستان افزود: این طرح تا زمان پاکسازی کامل متکدیان به صورت مستمر در دستور کار مجریان و مسوولان مربوط قرار خواهد داشت.
وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هماهنگی در فعالیت دستگاه های اجرایی و ارتقای کارایی و بهبود روش های مربوط به مبارزه با تکدی و جمع آوری، شناسایی و تعیین وضعیت افراد بی سرپرست و موارد مشابه و تنظیم وظایف دستگاه های عمومی و دولتی در این امور است.
دهدشتی ادامه داد: هم اکنون درهمه شهرهای شهرستان دشتستان وجود متکدیان درکوچه و بازار محسوس است که بخش عمده این متکدیان اتباع خارجی هستند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان بیان کرد: متکدیان به روش های مختلف سعی در بدست آوردن حس ترحم افراد نسبت به خود و جلب کمک آن ها دارند.
وی گفت: مردم دشتستان براساس روحیه عاطفی و احساسات مذهبی به این متکدیان کمک می کنند و این موضوع باعث ادامه معضل تکدی گری در سطح شهرستان می شود.
دهدشتی اظهارکرد: متکدیان با توجه به شرایط زندگی و بهداشتی، می توانند ناقل بیمارهای مختلف باشند و ازلحاظ روحی و روانی نیز بار منفی روی اذهان عمومی دارند.
وی افزود: در شان و شخصیت مردم شهرستان دشتستان نیست که دربیشترنقاط مختلف شهر شاهد حضور متکدیان، از جمله متکدیانی از اتباع خارجی باشند.
دهدشتی بیان کرد: اداره بهزیستی، شهرداری، نیروی انتظامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر دستگاه ها بایستی برنامه ریزی مدونی برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان داشته باشند. ک/2
7213/539
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن