تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821235941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجرم امنيتي در ضيافت افطار هاشمي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مجرم امنيتي در ضيافت افطار هاشمي
مراسم ضيافت افطاري رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اصحاب رسانه و فعالان فرهنگي كشور سه‌شنبه‌ شب ‌در ساختمان قدس مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزار شد.

در اين ديدار علاوه بر اصحاب رسانه، برخي فعالان سياسي با گرايش‌هاي افراطي و خاص نيز حاضر شدند و مورد استقبال هاشمي رفسنجاني قرار گرفتند. يكي از اين افراد مهدي خزعلي بود كه به تازگي از زندان آزاد شده است. هاشمي رفسنجاني وقتي با مهدي خزعلي كه بعد از چند روز اعتصاب غذا آزاد شده بود رو به رو شد با اظهار خشنودي از آزادي خزعلي به شوخي به وي گفت: «چند روز صبر مي‌كردي و بعد دوباره شروع مي‌كردي.

از دست عزرائيل فرار كردي و حالا در كاخ هستي!» اين نوع دلجويي و استقبال گرم از مهدي خزعلي در دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام در حالي است كه وي از سال 88 چندين مرتبه به اتهام اقدام عليه امنيت ملي و تشويش اذهان عمومي بازداشت شده و در زندان نيز جنجال‌هاي بسياري به وجود آورده بود.

خزعلي كه بعد از فتنه سال 88 با همصدا شدن با جريان ضد انقلاب و اپوزيسيون به يكي از همراهان شبكه‌هاي خارج از كشور تبديل شده بود، در طول اين مدت اتهامات مختلفي را به برخي از مسئولان عالي رتبه وارد كرده بود كه در اين زمينه آيت الله مهدوي كني رئيس مجلس خبرگان نيز در رأس توهين‌ها و اتهامات وي قرار گرفته است. هاشمي رفسنجاني در روزهاي گذشته و در مدت زمان بازداشت خزعلي، طي گفت‌وگوي تلفني با وي در اورژانس بيمارستان امام خميني، جوياي احوال وي شد و برايش طلب صبر تا نيل به اهداف عاليه كرد.

اين اقدام هاشمي رفسنجاني در حالي است كه وي همواره آيت الله مهدوي كني را يكي از نزديكان و همراهان خود در جريان انقلاب معرفي مي‌كرد و با اين حال به حمايت و استقبال از يكي از مخالفين و هتاكان به ايشان مي‌پردازد.

اين نوع مواضع متناقض و استانداردهاي دوگانه در رفتار‌هاي هاشمي رفسنجاني در طول چند وقت گذشته افزايش يافته است؛ در حالي كه وي همواره در مواضع رسمي خود صحبت از همراهي با خط و انديشه امام خميني (ره) و انقلاب اسلامي مي‌كند، در ديدارها و ملاقات‌هايش از كساني استقبال مي‌كند كه هيچ نسبتي با انقلاب اسلامي و انديشه امام خميني (ره) ندارند و در برخي موارد حتي اقدامات و مواضعي عليه نظام جمهوري اسلامي و امام خميني (ره) را در كارنامه خود دارند.





تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن