تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز نهمين نمايشگاه بين المللي قرآن وعترت در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ تير ۱۳۹۳ (۱۷:۱۳ب.ظ)
آغاز نهمين نمايشگاه بين المللي قرآن وعترت در مشهد نهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن و عترت مشهد با شعار (( توسعه سبک زندگي قرآني،با عزم ملي ومديريت جهادي)) از عصر امروز به مدت 10 شب در محل نمايشگاه بين المللي مشهد دايرخواهد بود.
به گزارش خبر گزاري موج، مراسم افتتاحيه نمايشگاه عصر ديروز با حضور مشاور وزير فرهنگ و ارشاد ، استاندار خراسان رضوي وجمعي ديگر از مسولين درتالارنورمشهد برگزار شد.
در ابتداي مراسم سعيد سرابي مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي ضمن اشاره به شعار مطرح شده توسط مقام معظم رهبري بيان کرد: تاکيد رهبري همواره بر محوريت قرآن بوده است و ايشان معتقدند تدبر در قرآن جامعه را از ظلمات و توهمات خارج کرده و بسوي معرفت و پروردگار هدايت مي کند.
استاندارخراسان رضوي نيز در رابطه با نمايشگاه قرآني مشهد گفت: اين نمايشگاه در شرايطي برگزار مي شود که مسلمانان ساير کشورها در وضعيت تاسف باري به سرمي برند در حاليکه سايرين چشم شان را بر جنايتهاي صهيونيست وحاميان ش بسته اند.
رشيديان تصريح کرد: اگر امروز ما سلاح بر روي هم گرفته ايم علت ش دورشدن از قرآن است و متاسفانه اين امر باعث شده در زماني که لازم است وحدت مسلمان بيشتر باشد سکوت مرگباري درکشورهاي اسلامي نسبت به اين جنايت ها حاکم شده است.
حجت الاسلام حشمتي معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز درباره قرآن و تفاوت ش با کتابهاي آسماني ديگر اظهارکرد: اين کتابها با اينکه نزد ما محترمند اما به دلايلي تحريف شده اندکه علت آنهم اين است که در زمان خود پيامبران شان جمع آوري نشده اند.
شايان ذکر است در نهمين نمايشگاه بين المللي قران وعترت مشهد شرکت کنندگاني از 21 کشور خارجي از جمله افغانستان، پاکستان، هندوستان؛ کويت، لبنان، ترکيه، عراق، سوريه،
تاجيکستان، قرقيزستان، قزاقستان، آذربايجا، ترکمنستان و کشورهاي ديگر از جمله نيجريه،چاد، بورکينوفاسو، سنگال، غنا، تانزانيا و سيرالئون حضور دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن