تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی ایران برای ارسال دارو و پذیرش مجروحان فلسطینی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اعلام آمادگی ایران برای ارسال دارو و پذیرش مجروحان فلسطینی


دکتر سید حسن هاشمی در دیدار با نمایندگان گروه های جهاد اسلامی و حماس از آمادگی ایران برای ارسال دارو به غزه و همچنین پذیرش مجروحان فلسطینی در بیمارستان های کشورمان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر بهداشــت در دیدار نمایندگان گروه های فلسطینی گفت: برای ارسال دارو و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها در غزه و همچنین پذیرش مجروحان فلسطینی آمادگی کامل داریم.
 دکتر سید حسن هاشمی در دیدار با نمایندگان گروه های جهاد اسلامی و حماس افزود: پزشکان ما با تجربه کاملی که دفاع مقدس بدست آورده اند، از دانش خوبی در مواجهه با شرایط جنگی و همچنین درمان مجروحان و مصدومان حملات جنگی برخوردارند.
وی با بیان این که امشب با دبیرکل جمعیت هلال احمر در این باره دیدار و گفتگو دارد، گفت: علاوه بر دارو، امکانات لجستیکی درمانی دیگری را نیز که در غزه و فلسطین مورد نیاز باشد به آنجا ارسال خواهیم کرد.
بنابراین گزارش در این جلسه در ابتدا نمایندگان گروه های مقاومت فلسطین گزارشی را درباره شمار مجروحان حمله های ده روز اخیر صهیونیست ها ارائه کردند.
در این گزارش اعلام شد در غزه در حال حاضر1500نفر مجروح شده اند که یک سوم آنان کودک هستند و این درحالی است که ذخایر دارویی بیمارستان ها به حدود25درصد رسیده و رو به اتمام است.
آنان با اعلام این که رژیم صهیونیستی16بیمارستان و هشت مدرسه را نیز هدف قرار داده است، تاکید کردند پایداری و استقامت مردم فلسطین نیاز به تامین دارو و امکانات درمانی مجروحانشان دارد.


چهار شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن