تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820280082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوز فعالیت 24 واحد حوزوی خواهران جدید صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob یک مسوول در حوزه علمیه خواهران: مجوز فعالیت 24 واحد حوزوی خواهران جدید صادر شد قم - ایرنا - مدیر تاسیس و توسعه حوزه های علمیه خواهران گفت: از ابتدای سال جاری مجوز 24 واحد حوزوی خواهران جدید برای فعالیت در مقاطع تحصیلی سطح دو (کارشناسی)، سه (کارشناسی ارشد) و چهار(دکتری) صادر شده است.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام ˈمحمد قدرتیˈ روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون مجوز فعالیت 13 واحد علمی تربیتی خواهران در مقطع سطح دو، شش واحد علمی تربیتی سطح سه و پنج واحد علمی تربیتی سطح چهار صادر شده است.
وی اضافه کرد: برای مقطع تحصیلی سطح چهار، مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی معصومیه قم، تربیت مدرس صدیقه کبری(س) قم زیر پوشش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، فاطمه الزهرا(س) اصفهان، مجتهده امین اصفهان و رفیعه المصطفی تهران مجوز فعالیت گرفتند.
وی ادامه داد: در مقطع تحصیلی سطح سه نیز مجوز فعالیت مدارس علمیه، مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی ریحانه النبی(س) رشت، حضرت نرگس(س) جهرم، حضرت زهرا(س) درود در لرستان، قائم(عج) چیذر در تهران، رفیعه المصطفی(ص) تهران و مهدویت قم صادر شده است.
قدرتی با اشاره به مدارس علمیه ای که برای فعالیت در سطح دو مجوز فعالیت گرفته اند، ادامه داد: این مجوزها برای مدارس علمیه الزهرا(س) خلخال در اردبیل، معصومیه محمدشهر کرج، فاطمیه نظرآباد کرج، الزهرا(س) حصارک کرج، ریحانه الرسول(ص) تهران، نور الاصفیا تهران، الزهرا(س) قیامدشت، کوثر فرخشهر در چهارمحال و بختیاری، فاطمیه باغلملک در خوزستان، زینب کبری(س) ماهنشان در زنجان، ایمانیه تاکستان در قزوین، الهیه ساوه و معصومیه قرچک در تهران صادر شده است.
وی با اشاره به روند صدور مجوز تاسیس و فعالیت برای واحدهای حوزوی خواهران، گفت: برای تاسیس واحد حوزوی خواهران، ابتدا متقاضی که معمولا امام جمعه یا روحانی دارای حداقل تحصیلات سطح سه است به صورت مکتوب درخواست خود را به همراه مدارکی ارایه می کند و این درخواست در دو مرحله موافقت اصولی و سپس مجوز موقت پیگیری می شود.
وی ادامه داد: در مرحله اول توانمندی موسس و نیاز منطقه به واحد حوزوی احراز می شود و پس از موافقت اصولی، متقاضی باید اساتید، مدیر، مکان و هیات امنای واحد حوزوی مورد تقاضا را معرفی کند.
مدیر تاسیس و توسعه حوزه های علمیه خواهران اضافه کرد: پس از تایید این موارد از سوی معاونت های مربوطه در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، مجوز موقت مورد تصویب قرار می گیرد و سپس با دستور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، طلبه پذیرش می شود.ک/1
/7404/ 553
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن