تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819819190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبلیغات محیطی مناسب شهرها نقش مهمی در آرامش اجتماعی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان؛ تبلیغات محیطی مناسب شهرها نقش مهمی در آرامش اجتماعی دارد خبرگزاری پانا: ˈیونس رنجکشˈ اظهار داشت: شهر به عنوان محیط کالبدی پاسخگوی نیازهای جسمی و روحی شهروندان است که موجب کیفیت بخشی به زندگی فردی و اجتماعی آنها می شود و بر این اساس طراحی های تبلیغاتی می تواند در این کیفیت بخشی مهم باشد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۵ تير ساعت 14:35



به گزارش خبرگزاری پانا،رنجکش  ادامه داد: پردازش هنرمندانه تبلیغات محیطی می تواند نقش مهمی در رفع دغدغه های اجتماعی و آموزش همگانی داشته باشد و وجود کانون های آگهی و تبلیغاتی به عنوان ابزارهای اطلاع رسانی کارکردهای مهمی در این زمینه دارند.

به گفته رنجکش؛ متأسفانه در بسیاری از شهرهای استان گیلان نبود ساختارهای مناسب در تبلیغات شهری، موجب واگرایی شهروندان نسبت به محیط زندگی آنان شده است.

وی ادامه داد: هنرمندان گرافیک و کانون های آگهی و تبلیغاتی می توانند در فضاسازی های مطلوب کالبد شهری نقش مهمی داشته و فضای سیمای شهری را برای شهروندان دلپذیر و مطلوب کنند.

رنجکش افزود: حضور بیش از 280 کانون آگهی و تبلیغاتی و فعالیت صدها هنرمند گرافیک در گیلان نشان دهنده ظرفیت های بالای این استان از نظر توان حرفه ای در فضاسازی های تبلیغاتی است که می تواند در یک حرکت منسجم و با برنامه در کنار متولیان اجرایی استان نقش مهمی در ساماندهی فضای روانی و سیمای شهری داشته باشد.

وی گفت: گیلان استانی گردشگرپذیر با جاذبه های بسیاری است که متأسفانه شهرهای ما نتوانسته اند این جاذبه ها را به خوبی به مسافران منتقل کنند و گاهی حتی به دلیل عدم توجه کافی و بی دقتی در اقدامات تبلیغاتی، موجب اثربخشی معکوس می شوند.

وی نصب حتی یک پرده و بنر را هم در زیباسازی و یا نازیبا جلوه دادن سیمای شهری بسیار تأثیرگذار دانست و در این میان خواستار استفاده دستگاه های اجرایی از هنرمندان و متخصصین در این زمینه شد.

به گفته رنجکش،شهرداری ها در اجرای برنامه های مناسب طراحی های محیطی نقش اصلی را دارند و در این میان باید سازو کاری فراهم شود تا ضمن ایجاد رقابت حرفه ای بین کانون های آگهی و تبلیغاتی و هنرمندان طراح از ظرفیت های حرفه ای و فنی آنها در ایجاد محیطی با نشاط برای شهروندان استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به وجود سرمایه ساحل در استان گیلان یکی از ضعف های این بخش را نبود طراحی و فضاسازی های مناسب تبلیغاتی عنوان و اظهار کرد:کانون های آگهی و تبلیغاتی گیلان می توانند با استفاده از این فرصت ضمن ایجاد فرصت های مهم اقتصادی در طراحی فضا برای آموزش شهروندان و گردشگران ساحلی نیز حضور فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: سواحل استان گیلان سالانه پذیرای بیش از شش میلیون نفر گردشگر است که فرصت تبلیغاتی مناسبی برای صاحبان حرفه نیز می تواند ایجاد کند و کانون های آگهی و تبلیغاتی باید از این فرصت تبلیغاتی برای معرفی تولیدات داخلی استفاده کنند.

در این جلسه هنرمندان گرافیک و مدیران کانون های آگهی و تبلیغاتی گیلان در خصوص مشکلات، راهکارها و برنامه های تبلیغاتی در محیط های شهری مطالبی مطرح و خواستار مساعدت مسوولان در استفاده از ظرفیت های خود شدند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن