تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802502991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهواره بنیان خانواده های ایرانی را نشانه گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مسوول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی: ماهواره بنیان خانواده های ایرانی را نشانه گرفته است بیرجند - ایرنا - مسوول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروزه ماهواره بنیان خانواده های ایرانی را نشانه گرفته و برای فروپاشی و اضمحلال آن تلاش می کند.


ˈمهدی مزگی نژادˈ روز چهارشنبه در همایش شمیم گل با محوریت عفاف و حجاب در بیرجند افزود: این آخرین تیر ترکش دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی می باشد.
وی گفت: از فردای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به شکل های مختلف تلاش کرد تا این انقلاب را از بین ببرد که حمایت از منافقان و جنگ تحمیلی از بدیهی ترین روش ها بود، اما به این نتیجه رسیدند که هیچ کدام از این شیوه ها پاسخگو و نتیجه بخش نیست.
مزگی نژاد با بیان اینکه آنها به این نتیجه رسیدند که بهتر است به سراغ باورهای اعتقادی و دینی مردم بروند، افزود: این همان سنگری بود که تا امروز مردم و مسئولان را در جبهه های مختلف در مقابل دشمن پیروز و سربلند کرده بود.
به گفته وی، از نگاه دشمن، جنگ نرم که بدیهی ترین آن ماهواره است، بهترین ابزار برای فروپاشی سنگرهای معنوی مردم ایران تشخیص داده شد.
مزگی نژاد افزود: ماهواره سبک زندگی خانوده ها را به شدت مورد هجمه قرار داده و مصرف گرایی و اسراف و تغییر دولت ها را نیز در دستور کار خود دارد.
وی گفت: جدای از آمارهای مصرف در جهان، باید قبول کرد که کشور ما مصرف بالایی دارد و اگر هر خانواده تنها نصف پیمانه برنج در وعده غذایی خود صرفه جویی کنند از اسراف بیش از دو میلیون کیلوگرم برنج در سال جلوگیری می شود و آن موقع دیگر نیازی به برنج هندی آلوده نداریم.
مزگی نژاد در بخش دیگری با بیان اینکه هم اکنون در ایران دو هزار و 500 شبکه ماهواره ای قابل دریافت می باشد، افزود: بخش از این برنامه ها فارسی زبان و 280 شبکه از این تعداد موسیقی پخش می کنند.
وی گفت: همچنین 74 شبکه به مد و لباس اختصاص دارند، 273 شبکه به ترویج ادیان ساختگی می پردازند و 235 شبکه نیز شبکه های غیرمجاز و غیراخلاقی هستند.
به گفته مزگی نژاد، ماهواره با کمک سه ابزار برنامه های خود را پیاده می کند که شامل ابزارهای فرهنگی، رسانه ای و اجتماعی می باشند.
وی همچنین گفت: آسیب دیدگی در مهدکودکها نیز بالاست و فرزند ما به جای اینکه تربیت دینی شوند، آموزش هایی را می بیند که مغایر با فرهنگ دینی ماست و آن مهد کودک که این آموزشها را ارایه می کند، به این برنامه کاری خود افتخار می کند.
مزگی نژاد اظهار داشت: با انجام واجبات و ترک محرمات می توان با ماهواره مبارزه کرد.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز گفت: خداوند در وجود انسان هم استعداد خیر و هم استعداد شر را به ودیعه نهاده است.
حجت الاسلام ˈکاظم لطفیانˈ افزود: بر این اساس انسان هم می تواند به آنچنان مقام بالایی برسد که فرشتگان قادر به رسیدن به آن مقام نیستند و هم می تواند مثل یک چوب خشک (خارج از استعداد انسانی) باشد.
وی با بیان اینکه خانواده در بستر خیر شکل می گیرد، گفت: در چنین بستری است که پیمان زناشویی بر اساس محبت و یگانگی بسته و سکون و آرامش بر چنین خانواده ای حاکم می شود.
لطفیان افزود: اما زمانی که خانواده بر اساس دوستی و همکاری شکل بگیرد، مانند آن است که بخواهند دو نفر را به زور در زیر یک سقف جای بدهند.
وی تاخیر در تشکیل خانواده را یکی از دستاوردهای دولت غربی دانست و گفت: بر همین اساس است که گروهی بی حجابی را نمادی از روشنفکری غربی می پندارند.666 /665
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن