تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سمنان: خدمات بهزیستی با ارزش است و احسان محسوب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه سمنان: خدمات بهزیستی با ارزش است و احسان محسوب می شود سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: خدماتی که بهزیستی یه جامعه ارایه می کند با ارزش است و از نگاه دینی احسان محسوب می شود.


حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدمحمد شاهچراغیˈ روز چهارشنبه در دیدار کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان به مناسبت هفته بهزیستی با وی افزود: خدمات بهزیستی یه کسانی تعلق می گیرد که در جامعه سایه ای بر سر ندارند و بهزیستی سایبان آنهاست.
وی با اشاره به ارایه خدمت بهزیستی در استان سمنان تصریح کرد: آموزشهای دینی و اخلاقی برای مربیان و مراقبینی که در مراکز نگهداری بهزیستی کار می کنند باید مورد توجه باشد.
وی بر رفتار با محبت و مراقبتی کارکنان بهزیستی در مراکز مختلف سالمندان و کودکان تاکید و خاطرنشان کرد: کار در بهزیستی باید رنگ دینی و با نگاه فرهنگی مناسب همراه باشد.
وی با تاکید بر اینکه امروز گرفتار ماهواره هستیم، ادامه داد: ماهواره هم کار خوب و هم کار بد دارد و ضررهای ماهواره باید به فرزندان تحت پوشش بهزیستی آموزش دهیم و از لحاظ آسیب شناسی در بحثهای طلاق و ... مورد توجه کارکنان بهزیستی باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه کار هر چقدر سخت تر باشد با فضلیت تر است، کار در بهزیستی را به دلیل سر و کار داشتن با معضلات اجتماعی و اقشار ضعیف جامعه مشکل دانست.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان نیز با اشاره به اینکه بهزیستی به دلیل حساس شدن رسانه ها به مباحث اجتماعی در حال تجربه حیات نوینی است، گفت: بهزیستی 159 خدمت مختلف به اقشار جامعه رارایه می دهد.
حجت الاسلام ˈعلی پهلوانˈ به رویکردهای نوین بهزیستی در ارایه خدمت به معلولین و کودکان با قراردادن آنها در کانون خانواده ها اشاره و تصریح کرد: اجرای طرح مراقبین و ارایه حق پرستاری از جمله برنامه های بهزیستی با همین هدف است.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان توانمندسازی مددجویان را اصلی ترین برنامه در این سازمان برشمرد و افزود: اجرای طرح نهضت اشتغال با کمک مردم و خیرین اصلی ترین هدفگذاری بهزیستی برای سالجاری است.
بیست و یکم تا بیست و هفتم تیر هفته بهزیستی نامگذاری شده و شعار هفته امسال این هفته ˈهر زمان از زندگی، بهزیستیˈ تعیین شده است.ک/2
611/599
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن