تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرمان: نظارت مردمی بسیار ارزشمند است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه کرمان: نظارت مردمی بسیار ارزشمند است کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اساس کار بسیار ارزشمند و خوب است که نظارت توسط مردم صورت گیرد.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید یحیی جعفری روز شنبه در همایش ناظران شبکه مردم نهاد شهرستان کرمان افزود: این موضوع هم باید مورد توجه قرار گیرد افرادی که به عنوان ناظر مشخص می شوند دارای چه ویژگی هایی باشند و از کدام قشر جامعه انتخاب شوند.
وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم کاری را انجام دهیم باید در مرحله نخست در مورد جوانب آن فکر کنیم تا این کار منجر به تعطیلی نشود و بازده خوبی هم داشته باشد.
وی ادامه داد: از بیش از 30 سال قبل به مسوولان مختلف و روسای جمهور وقت درباره آب کرمان هشدار دادم و در این زمینه کاری انجام نشد تا اینکه اکنون استاندار کرمان طرح و برنامه ای اعلام کرده اند که امیدواریم این طرح موفق شود.
امام جمعه کرمان گفت: همه باید احساس مسوولیت کنیم از یک فرد روحانی تا افراد عادی، از مدیران تا مردم جامعه باید در مسایل مختلف حساس باشند.
وی اضافه کرد: وقتی سازمان مردم نهاد تشکیل می شود باید وظایف اعضای این سازمان مشخص و اعلام شود کجا می توانند نظارت کنند و همه جانبه فکر کرد تا کار موفق شود.
آیت الله جعفری گفت: مهم این است که چگونه عمل و نظارت کنیم که مردم راضی باشند و هیچ گونه تعارضی با دستگاه های نظارتی ایجاد نشود و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان کرد: در هر جامعه ای دستگاه های نظارتی وجود دارند اما یکی از مشکلات جامعه ما از روز اول که نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شده است این بود که مردم می بینند یک سیاست واحد بر مسایل مختلف جامعه حاکم نیست زیرا یک کالا در چند مغازه با قیمت های متفاوت ارایه می شود و مردم این موارد را اشکال می گیرند.
وی گفت: مردم بارها به من مراجعه کرده اند و می گویند وقتی برای خرید میوه به مغازه ای می رویم قیمت همان میوه در هر مغازه متفاوت است و چرا باید این گونه باشد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: یک لیوان آب در اروپا چقدر قیمت دارد و اینجا نباید از آب آشامیدنی در کار بنایی و ساختان سازی استفاده شود.
وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر که ما در قرآن داریم به معنای نظارت است که نگذاریم در جامعه کار خوب ترک شود و کار بد رواج پیدا کند.
آیت الله جعفری افزود: مسلمان باید در اجرای قوانین امین باشد و برای این امر از انسان های اهل امانت و متعهد استفاده شود و علامت دیگر این افراد این است که از عمل نامشروع پرهیز کنند.
وی گفت: با وجود اینکه دشمن تلاش می کند و مشکلات هم وجود دارد مردم ما بسیار خوب هستند.
امام جمعه کرمان اضافه کرد: امید است با درایت و تیزبینی شما و استاندار کرمان این کار به سرانجام برسد و جامعه از سرگردانی نجات پیدا کند.ک/2
7444/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن