تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798344086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاغلین زن شهرداری طی طوماری از ارتقا جایگاه شغلی شان استقبال کرده اند/به دولت پیشنهاد الگوبرداری داده ایم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یک عضو شورای شهر با حمایت از عملکرد شهرداری تهران
شاغلین زن شهرداری طی طوماری از ارتقا جایگاه شغلی شان استقبال کرده اند/به دولت پیشنهاد الگوبرداری داده ایم
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: اقدام شهرداری تهران درخصوص تغییر جایگاه شغلی بانوان شاغل در سمت هایی مانند مسئول دفتری با استقبال کارمندان شهرداری مواجه شده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، معصومه آبادعضو شورای شهر تهران با اشاره به اقدام اخیر شهرداری تهران درخصوص تغییر جایگاه بانوان منشی و مسئول دفتر اظهار کرد: با توجه به اینکه رابطه مسئول دفتر با مدیر، رابطه رییس و مرئوس بوده ، مسئولان دفاتر باید تا آخرین ساعاتی که یک مدیر فعالیت می کند، در محل کار باشند، از این رو دستور العملی از سوی مدیران شهرداری برای رفاه حال خانم ها تنظیم شده تا شرایط بهتری به لحاظ کاری برای آنها فراهم آید.

آباد ادامه داد: واقعیت آن است که مدیران شهری گاه تا ساعت 10،11 شب در اداره هستند و مسئولان دفتر و منشی ها نیز ملزم هستند، برای پیشرفت امور تا دیروقت فعالیت کنند. از این رو این دسته از بانوان که در این بخش شاغل هستند، نمی توانند در پایان ساعت همانند سایر کارمندان به منزل بروند و شرایط کاری سختی بر آنها حاکم بود . 

وی گفت: براساس دستوراعمل صادره مقرر شده است تا خانم ها در سمت منشی و مسئول دفتر فعالیت نکنند و بانوانی که پیش از این در این سمت ها فعالیت می کردند با یک رتبه ارتقا به مشاغل دیگر مشغول شوند . 

آباد با بیان اینکه بانوان تایپیست، مسئول دفتر مدیریت و منشی ارتقا پیدا کرده اند، افزود: هیچ گونه اخراجی در میان نبوده است و تنها ارتقاء شغلی صورت گرفته است . 

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مسولان دفاتر و منشی ها ساعت کار  مشخصی نداشتند ومجبور بودند براساس فعالیت مجموعه و مدیر خود فعالیت کنند، از این رو بحث آنکه عده ای توان ماندن داشتند که ساعت بیشتری بمانند یا این تغییر جایگاه اختیاری باشد، در میان نیست بلکه این عمل تنها برای رفاه حال خانم های شاغل در شهرداری پیشنهاد داده شد.

آباد با بیان اینکه بسیاری از بانوان شاغل در شهرداری در طومارهایی از این اقدام تشکر کرده اند، گفت: استقبال بانوان شاغل به حدی بود که این پیشنهاد را به دولت دادیم تا این موضوع در دولت هم دنبال شود. 

وی با ابزار تاسف از تفاسیر بد از یک اقدام مثبت گفت: تاکید می کنم هیج فردی اخراج نشده است  بلکه  افراد ارتقا جایگاه یافته اند.  
 
 
*گیل آبادی:شهرداری تهران در تعالی شغلی بانوان الگو است 

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه قرار نیست هیچ یک از همکاران خانم از چتر گسترده کارکنان شهرداری خارج شوند، گفت: ارج نهادن به جایگاه زن از اصلی‌ترین اهداف شهرداری تهران است و آنچه امروز در شهرداری دیده می شود، تغییر و ارتقای شغلی تعدادی از بانوانی است که مشاغل آنها سنگین بوده و از نظر زمانبندی تعریف مشخصی نداشته است.
  
بر اساس این گزارش شهرام گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در خصوص جنجال های رسانه ای روزهای اخیر درخصوص خروج زنان از مشاغل دفتری شهرداری تهران ضمن بیان این مطالب اظهار کرد: شهرداری ها از جمله نهادهای خدماتی و فنی بوده اند که به واسطه ارتباط گسترده با عموم شهروندان، به نهادی فرهنگی-اجتماعی تبدیل شده اند.

شهرداری تهران نیز علاوه بر اینکه در راستای وظایف خویش از توان فکری و اجتماعی فرد فرد کارکنان خود برای رسیدن تهران به جایگاه مناسب در تراز اهداف کلان نظام اسلامی استفاده می کند، به ارتقای دانش، فرهنگ، رفاه و معیشت خانواده بزرگ کارکنان خود نیز می اندیشد.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر مدیریت جهادی، تفکر و روح حاکم در فعالیت های شهرداری تهران بوده است، افزود: مدیریت جهادی مدیریتی است که فاصله خود را با شهروندان کم کرده و خود را همواره مسئول و پاسخگوی نیازهای مردم می داند و در این فضا که به پیشرفت همه جانبه کشور منتج می شود، ساعت و تقویم کار اداری را به تلاش شبانه روزی تبدیل کرده است.

گیل آبادی اضافه کرد: باور مدیران و عموم کارکنان شهرداری تهران بر این است که همراهی و رضایت خانواده، بزرگترین پشتوانه برای هر تلاشگری است و در صورت عدم همراهی و ارتقای بینش اعضای خانواده، کوشش افراد به شکست و تجربه های تلخ می انجامد.

وی با تاکید بر اینکه با در نظر گرفتن این سه موضوع، نقش و جایگاه بانوان شاغل شهرداری تهران، تعریف شده و ارتقا یافته است، تصریح کرد: استفاده از همکاران زن در یک نهاد اجتماعی، ضرورت دارد و قابل کتمان نیست و همزمان باید دغدغه ها و مسائل خانوادگی این همکاران نیز درک شود.

گیل آبادی با اشاره به اینکه برخی رسانه ها در روزهای اخیر این دو را به معنی تنزل جایگاه، محرومیت از مشاغل همکاران زن از شهرداری تهران، تعبیر کرده اند، گفت: این تعبیر برداشتی اشتباه از فکر و تصمیم مدیریت شهرداری است. اصولا قرار نیست هیچ یک از همکاران خانم از چتر گسترده کارکنان شهرداری خارج شوند، بلکه ارج نهادن به جایگاه زن از اصلی‌ترین اهداف شهرداری تهران است. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بعضی از شهرداران نواحی از همکاران خانم انتخاب شده‌اند و این خود گواه این است که انتخاب مشاغل برحسب توانایی، میل و زمینه فعالیت همکاران زن در این نهاد فرهنگی و اجتماعی و خدماتی است.

گیل آبادی اضافه کرد: آنچه امروز در شهرداری تهران دیده می شود، تغییر و ارتقای شغلی تعدادی از بانوانی است که مشاغل آنها سنگین و از نظر زمانبندی تعریف نشده بوده است که این تغییر دایم مورد درخواست خود این عزیزان بوده و هست. البته رضایت به تغییرات شغلی، راس تصمیم و تغییر در مشاغل نیاز به یک تصمیم مدیریتی داشته است.

وی همچنین گفت: این همکاران خانم به مرور زمان با توجه به توان، تخصص و دوره های  آموزشی که گذرانده اند به جایگاه های کارشناسی و کارشناسان خبره و ارشد انتقال یافته تا از سطح دانش و توانمندی تخصصی آنها بیشتر بهره گرفته شود. 

گیل آبادی با تاکید بر اینکه رویکردهایی از این دست، علاوه بر اینکه کرامت و حقوق بانوان را در فضاهای کاری، ارتقا می دهد، موجب رضایت افراد و خانواده هایشان می شود، بیان کرد: در کنار این موارد بهره وری را نیز در ادارات و سازمان ها، رشد داده و پیشرفت در فعالیت ها را تسریع کرده و از سطح سواد بالای این همکاران بیشتر بهره گرفته شود.

وی یادآور شد: همکاری و همراهی همه کارکنان و مدیران شهرداری تهران در کنار هم، الگویی برای کار بانوان ایرانی در اجتماع محسوب می شود و تعالی زنان شاغل در شهرداری همواره مدنظر این مجموعه بزرگ فرهنگی، اجتماعی و خدماتی است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در پایان اظهار کرد: شهرداری تهران بی شک مانند بسیاری از کارهای بدیع و ماندگار خود در حوزه مدیریت این حرکت پایان را برای ارتقاء سطح کار بانوان و بهره ‌گیری از توان این بزرگواران در امور کارشناس و مدیریت منابع خود تمهید کرده است که توسط غوغاسالاران و رسانه‌های مخالف و معاند نظام تعبیرات ناشایست و کجرویی را به غلط به این کار الصاق کردند.

انتهای پیام/
 

 







تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن