تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805681274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان زن مانند شیر وارد میدان شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سرپرست کمیته امداد: مسئولان زن مانند شیر وارد میدان شوند تهران- ایرنا- سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به نقش بزرگ زنان در رفع مسائل این حوزه خطاب به مشاوران زن دستگاه های اجرایی گفت: باید چادرهایتان را به کمر بسته ، مثل شیر وارد میدان شوید و حق خود را مطالبه کنید.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ، ˈحسین انواری ˈ شب گذشته در چهارمین نشست مشاوران زن وزرا و دستگاه های اجرایی با معاون رییس جمهور که در ساختمان مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سوهانک برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد.
وی با بیان اینکه چالش میان نگاه سنتی و مدرن به مسائل زنان وجود دارد، افزود: هنوز نتوانسته ایم تعریف واحدی از یک زن مسلمان و معتقد در جامعه اسلامی ارائه دهیم و حرف ها و پیشنهادات نیز در حد کلام باقی مانده است.
انواری با اشاره به چالش های پیش روی زنان در مقاطع مختلف مدرسه، دانشگاه و خانواده ادامه داد: تهاجمی در حال شکل گیری و تعریفی از زن مدرن در حال تئوریزه شدن و تزریق به جامعه است .
سرپرست کمیته امداد اظهار داشت:انسان ها در درون خود یک اتاق فکر دارند که تصمیمات خوب و بد در آن گرفته می شود، در صورتی که افراد در تعادل جسمی و روحی باشند، ورودی های این اتاق تنظیم و خروجی ها نیز صحیح و شایسته است.
وی با بیان اینکه اتاق فکر زنان به دلیل برخورداری آنها از احساس و عاطفه متفاوت از بقیه است، اضافه کرد: در صورت بر هم خوردن این تعادل، تولیدات و خروجی های این اتاق به عاملی تهدید کننده برای زنان و خانواده آنها بدل خواهد شد.
انواری با بیان اینکه جمال و عاطفه دو سرمایه بزرگ زن است ، گفت: دنیای مدرن تلاش می کند از این دو نهایت بهره را ببرد.
وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به نگاه های تحقیر آمیز به زنان مطلقه گفت: این مساله به بروز ناهنجاری های اجتماعی در این خانواده و تاثیر منفی در تربیت فرزندان منجر شده هر چند بروز بیماری های روان تنی در میان این خانواده بسیار بالاست که می تواند عاملی برای تقویت احساس ناتوانی در آنها شود.
سرپرست کمیته امداد با اشاره به غیراصولی بودن روش های برخورد با هنجارهای فرهنگی گفت: در صورتی که بخواهیم با جدیت مشکلات قشر محروم جامعه را رفع کنیم باید سه قوه گام های موثری در این مسیر بردارند.
وی با اشاره به نقش بزرگ زنان در رفع مسائل این حوزه گفت: باید چادرهایتان را به کمر بسته، مثل شیر وارد میدان شوید و حق خود را مطالبه کنید زیرا در صورتی که حقوق زنان احیا نشود، قادر نخواهیم بود مسائل دیگر را رفع کنیم.

** 400 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد
انواری با بیان اینکه 400 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: هر ساله به تعداد این افراد افزوده می شود، از آنجا که این دانش آموزان آینده ساز کشور هستند، باید هدایت این سرمایه های عظیم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: استفاده از برخی ابزار مانند ماهواره به تخریب این سرمایه های ارزشمند منجر خواهد شد زیرا دیدن یک تصویر توسط این وسیله تاثیری عمیق در خانواده خواهد داشت .
انواری با اشاره به اینکه برخی با گرفتن وجه یارانه اقدام به خریداری وسایل غیر ضروری می کنند، گفت: بر اساس مطالعات انجام شده در یک تحقیق، بیشترین دغدغه دختران محصل و دانشجو تهیه لوازم آرایش است بنابراین مسئولیت ما سنگین است .

** ازدواج مجدد سه هزار زن سرپرست خانوار از سال گذشته
انواری با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون سه هزار زن سرپرست خانوار ازدواج مجدد کردند، اظهار داشت: بسیاری از این زنان از ازدواج مجدد هراس داشتند اما با اعزام مشاورین و مددکاران کارامد به استان ها و شهرستان های کشور این افراد راضی به این کار شدند.
اجتمام**1880**1436

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن