تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819301382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تماشاي قتل عام درختان كن در جلسه شوراي شهر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تماشاي قتل عام درختان كن در جلسه شوراي شهر
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از درآمدهاي حاصل از فروش تراكم گفت: فروش تراكم را شايد نتوان جزو درآمدهاي سالم و مشروع تعريف كرد و مي‌توان به سمت درآمدهاي پايدار، كاملاً مشروع و گره‌گشا رفت.
در آخرين جلسه شوراي شهر پيش از تعطيلات تابستاني شورا تراكم موضوعات مطرح شده و اظهارات اعضا روز پر كاري را براي شورايي‌ها رقم زد كه يكي از اين موضوعات بحث فروش تراكم و درآمد پايدار شهرداري در اين زمينه بود كه نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي به عنوان ميهمان شورا با اشاره به بودجه 15‌هزار ميليارد توماني شهرداري بدون در نظر گرفتن درآمدهاي نفتي گفت: اين نشان مي‌دهد كه مي‌توان كشور را بدون نفت هم اداره كرد.
وي يكي از معضلات پايتخت را فروش تراكم دانست و تأكيد كرد: بايد مديريت شهري به سوي كسب درآمدهاي پايدار مشروع پيش رود.
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه خواستار تعامل مجلس با شوراهاي شهر و روستا شد و خاطرنشان كرد: اين تعامل گره‌گشاست و ما در مجلس آمادگي اين همكاري‌ها را داريم.
همچنين تصويب طرح نحوه صدور پروانه ساختمان در باقيمانده املاك و اراضي در طرح‌هاي اجرايي شهرداري تهران در شوراي شهر تهران، از ديگر مصوبات شورا بود كه به موجب آن شهرداري ديگر بابت قيمت املاكي كه در طرح‌هاي شهرداري قرار مي‌گيرد، هم مبلغ و هم تخفيف عوارض نمي‌پردازد.
    پخش مستند قتل‌عام درختان كن در جلسه شوراي شهر
در ادامه جلسه فيلم مستند قتل عام درختان بي‌زبان درباره نحوه تخريب باغات كن در شوراي شهر به نمايش درآمد كه در ادامه اعضاي شوراي شهر به يك فوريت طرح الزام شهرداري تهران به ارائه برنامه عملياتي ساماندهي و تبديل باغات كن به فضاي سبز عمومي و همكاري در ثبت آنها به عنوان ميراث طبيعي شهر تهران رأي موافق دادند.
 رئيس كميته محيط زيست و خدمات شهري شورا در اين خصوص گفت:‌ميوه باغات كن به وسعت 120 هكتار منبع درآمدي براي كشاورزان است و طي چهارسال گذشته تعداد بسياري از اين درختان نابود شده است.
محمد حقاني افزود: 4235 هكتار از سطح باغات تهران از سال 68 تا 88 حذف شده است كه كاربري‌هاي ثانويه ناسازگار با باغات اعم از سنگبري، گورستان ماشين، دامداري، تفكيك زباله، انبار، پاركينگ
و. . . در محدوده اين باغات ايجاد شده است. وي گفت: طرح‌هاي متفاوتي كه از سال 76 تا 92 براي باغات كن مطرح شده، تقريباً به نتيجه‌اي نرسيده و روند بي‌سرانجامي را طي كرده است.
وي با تفكيك باغات كن به دو بخش اظهار داشت: بخش شمالي بزرگراه همت تقريباً دست نخورده است و درختان ميوه اين محدوده به وسعت 120 هكتار منبع درآمدي براي كشاورزان است. منطقه مورد نظر ما جنوب همت حد فاصل اين بزرگراه تا حكيم است كه 185 هكتار وسعت دارد و 50- 40 هكتار آن اراضي كشاورزي است و به شدت تخريب شده است. طي چهار سال از سال 88 تا 92 تعداد زيادي از درختان منطقه حذف و كاربري‌هاي نامتوازن و غيرهمسو جايگزين شده است.
   تخفيف 50 درصدي اماكن ورزشي شهرداري براي دانش‌آموزان
اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران همچنين با تصويب طرحي دوفوريتي شهرداري را به ارائه تخفيف 50 درصدي به دانش‌آموزان براي استفاده از اماكن ورزشي متعلق به شهرداري به مدت سه ماه از زمان تصويب و ابلاغ طرح، موظف كردند.





تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن