تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820407956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج عضو کمیسیون صنایع از فراکسیون راهروان در اعتراض به کارت زرد وزیر صنعت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob خروج عضو کمیسیون صنایع از فراکسیون راهروان در اعتراض به کارت زرد وزیر صنعت اردبیل - ایرنا - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در اعتراض به عملکرد هیات رییسه مجلس و کارت زرد نمایندگان به وزیر صنعت و معدن، از عضویت در فراکسیون رهروان ولایت انصراف داد.


کمال الدین پیرموذن روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملکرد امروز هیات رییسه مجلس باعث شد تا وزیر صنعت، معدن و تجارت بی دلیل از نمایندگان کارت زرد بگیرد و از این رو اینجانب از عضویت در فراکسیون رهروان ولایت انصراف دادم.
وی افزود: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نگذاشت اینجانب در زمینه سوال از وزیر صنعت تذکر بدهم؛ سوال امروز از وزیر صنعت به هیچ وجه به وی ارتباط نداشت و سوال ˈحسن کامرانˈ نماینده اصفهان دلایل شخصی داشت.
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کنار گذاشته شدن فردی نزدیک به نماینده اصفهان از ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت با تشخیص استاندار و جایگزینی فردی همسو با دولت دلیل اصلی سوال وی از شخص وزیر بود.
او رفتارهای این چنینی از سوی برخی نمایندگان را غیرقابل قبول عنوان کرد و از حامیان دولت تدبیر و امید خواست تا هرچه زودتر نسبت به فراکسیون اعتدال در مجلس اقدام کنند.
پیرموذن با اشاره به برخی افراد زاویه دار با دولت گفت: عده ای در تلاشند به دلیل رای دادن به دولت تدبیر و امید از مردم انتقام بگیرند چرا که منافع مالی و منصبشان در خطر است.
وی در ادامه پیروزی در مذاکرات هسته ای را برابر با جمع شدن بساط افراطی ها عنوان کرد و افزود: این عده به خاطر منافع باندی خود جمع شده و در حوزه ای دیگر تیم مذاکره کننده را آماج حملات قرار می دهند در حالی که مذاکرات مورد تایید مقام معظم رهبری می باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: تعامل عزتخواه با دنیا بساط پرونده افراطی گری را برمی چیند و از این روست که با دولت و تیم مذاکره کننده مخالفت می کنند.
پیرموذن تاکید کرد: کسانی که دل در گرو توسعه کشور و منافع مردم و نظام دارند با درک عمیق از فرصت تعامل سرنوشت ساز و سازنده با دنیا باید یار تیم مذاکره کننده باشند نه بار خاطر آنان.
8123/530

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن