تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803375112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروهای هیبریدی جایگزین تاکسی های فرسوده تهران شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob استاندار تهران : خودروهای هیبریدی جایگزین تاکسی های فرسوده تهران شوند تهران بزرگ- ایرنا- استاندار تهران گفت: پیشنهاد جایگزینی خودروهای هیبریدی به جای تاکسی های فرسوده با راه اندازی خط مونتاژ وتولید این نوع خودروها در دو خودروسازی بزرگ کشور به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین هاشمی روزسه شنبه در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران اظهارکرد: جایگزینی خودروهای هیبریدی علاوه بر کاهش میزان آلودگی هوا، صرفه جویی زیادی ایجاد و به بحث اشتغال نیز کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به این مطلب که وزارت نفت اعلام آمادگی کرده تا تمام هزینه های این طرح را پرداخت نماید، بیان کرد: این خودروها با محیط زیست سازگاری داشته و1.5 تا 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف دارند که با بکارگیری این خودروها صرفه جویی بالایی در مصرف انرژی رخ خواهد داد.
هاشمی با اشاره به این مطلب که 30 هزار تاکسی فرسوده در تهران 24 ساعته تردد می کنند، گفت: 200 هزار دستگاه نیز در تاکسی تلفنی ها و آژانس ها کار می کنند که اگر 30 هزار خودروی آنها فرسوده باشد در مجموع حدود 60 هزار دستگاه خودرو فرسوده در تهران تردد می کنند .
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در پایتخت به جایگزینی تاکسی های فرسوده اشاره کرد و گفت: دغدغه دیگر ما جایگزینی تاکسی های فرسوده و خودروهای فعال در آژانسهای مسافربری است که هم اکنون 81 هزار خودرو تاکسی در تهران تردد می کند که از میان آنها 8500 پیکان فرسوده است.
وی بیان کرد: جایگزین کردن خودروهای هیبریدی مهمترین دغدغه ما است که آن را پیگیری خواهیم کرد.
استاندار تهران گفت: از وقتی استاندار تهران شدم دغدغه نخست خود را رفع آلودگی هوا قرار دادم و خوشحال هستم که استان تهران در این خصوص پیشتاز است.
هاشمی افزود: کمیسیون خاصی در بحث آلودگی هوا در استان تشکیل شده و فعال است که امیدواریم معضل آلودگی هوا در تهران با فعالیت آن کم شود.
استاندار تهران عنوان کرد: کمیسیونی در ساخت و ساز غیر مجاز تشکیل شده که بسیار فعالیت دارد به طوری که در سال گذشته حدود 860 ساخت و ساز غیرمجاز در بستر رودخانه ها تخریب شده بود که اکنون این آمار به 950 مورد رسیده است .
هاشمی گفت: ما علاقه ای برای تخریب نداریم اما اعلام کردیم که بستر رودخانه جای ویلاسازی نیست اما مشاهده می شود که ساخت و سازها زیاد شده است که درنتیجه با حکم قضایی اقدام به تخریب می کنیم.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در پایتخت به دفن فنی زباله اشاره کرد و گفت: می توان با هزینه کمتر اقدام به دفن زباله کرد که این روش در دنیا مرسوم است و یک روش ارزان قیمت و مناسب است .
وی افزود: یکی دیگر از این روشها بحث سوزاندن زباله هاست که این روش نیز مرسوم است، اما روش سوم تبدیل زباله به کمپوست است که در بخش کشاورزی قابل استفاده است.
استاندار تهران با بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه های ما بحث تعیین تکلیف فاضلاب تهران است، گفت: دغدغه اصلی ما در تهران آب و فاضلاب استان تهران است که حدود 800 تا 900 میلیون متر مکعب آب و فاضلاب در تهران وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود .
وی افزود: حدود 200 میلیون متر مکعب از این مقدار تصفیه شده است و 600 ، 700 میلیون متر مکعب باقی مانده که تصفیه این مقدار نیز دغدغه ماست که البته از طریق فاینانس در حال انجام است و اگر این مقدار تصفیه شود نیاز بخش کشاورزی ما تامین می شود.
چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، استاندار تهران، معاونین استاندار و مسوولان دستگاه های اجرایی با محوریت گزارش سازمان حفاظت از محیط زیست دقایقی پیش در محل استانداری تهران به کار خود پایان داد.
تهرام/9977/ 699 /537

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن