تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802497827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت بیمه بیکاری در مازندران کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران در جلسه مطرح شد:
پرداخت بیمه بیکاری در مازندران کاهش یافت
ساری - خبرگزاری مهر: ضرورت ایجاد سیستم مشاوره ای، لزوم تجدید نظر در قوانین کار و کارگری، کاهش روند میزان پرداخت بیمه بیکاری در استان و تلاش برای رفع چالشهای فراروی صنعت از جمله مسائلی است که در نشست مشترک هیئت مدیره انجمن صنایع همگن فلزی مازندران مطرح شد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی ذکریایی رئیس انجمن فلزی مازندران ظهر سه شنبه در نشست مشرتک با مدیرکل تعاون و تامین اجتماعی استان، با بیان اینکه با بحران و چالشهایی مواجه هستیم که تبعات آن دامنگیر صنعت شده است و امکان خروج از آنها نیز از توان و اراده مدیران صنعتی بدور است اضافه کرد؛ علاوه بر آن برخی قوانین و بخشنامه ها مزید بر علت شده و بعضاً عدم اجرای کامل آنها و یا پیاده سازی سلیقه ای آنها عرصه کار را بر تولیدکنندگان سخت تر و تنگ تر کرده است.  ذکریایی افزود؛ نحوه اجرای قانون و دستورالعملهای مربوطه از جمله موارد بیمه بیکاری و بازنشستگی قبل از موعد و قانون سخت و زیان آور بحرانهای جدید کارگری را در محیط تولید و کار دامن زده است که بطور جدی نیازمند بازنگری است . وی خواستار ایجاد سیستم مشاوره ای توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی، ارائه برنامه ها و کتابچه های آموزشی به کارفرمایان بویژه در آغاز فعالیت تولیدی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست ضمن اعلام حمایتهای لازم از کارآفرینان و کارفرمایان گفت: ما هم خواستار تجدید نظر در بعضی قوانین در این شرایط سخت اقتصادی هستیم علی بابایی افزود؛ کارافرینان طرح بکارگیری کارگران را برابر قانون بطور جدی مد نظر قرار دهند و حتی از مشاوران دولتی و بخش خصوصی بویژه مشاوران بهداشت حرفه ای، مشاوره های لازم را اخذ نمایند و برای کارگران و کارکنان خود شرح مشاغل را مطابق قوانین تعریف و پیاده سازی کنند و در صورت بروز مشکل مابین کارگران و کارفرمایان شکایات خود را ابتدا به کمیته بدوی ارائه مو در صورت اعتراض موضوع را به دبیرخانه کمیته تجدید نظر ارسال کنند. بابایی همچنین خاطر نشان کرد؛ حتی در صورت عدم پذیرش تصمیم هیئت تجدید نظر، کارفرمایان می توانند به دیوان عدالت اداری رجوع کنند. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد؛ اصلاً مقابل تولید نیستیم و همکاران من در ادارات شهرستانها نیز در خدمت صنعتگران هستند و اگر خدای ناکرده مشکلی باشد که در ادارات تابعه حل نشده باشد کارفرمایان یا نماینده آنها می توانند به بنده مراجعه کنند. وی عنوان کرد: میزان پرداخت بیمه بیکاری در استان نسبت به سال گذشته روند کاهشی را طی می کند که نشان از عملکرد مثبت مجموعه در حوزه اشتغال و تولید دارد. بابایی کارنامی از آمادگی اداره کل متبوعش در برگزاری دوره های آموزشی در هر نقطه از استان برای کارفرمایان خصوصاً انجمنهای خانه صنعت، معدن و تجارت خبر داد و در پایان ابراز داشت؛ در تلاش هستیم رای کمیته های بدوی و تجدیدنظر بلافاصله پس از صدور به دست کارفرمایان برسد.

سپس مدیرکل تامین اجتماعی مازندران اظهار داشت؛ باید به مدیران واحدهای تولیدی و کارفرمایان دستمریزاد گفت که در چنین شرایط سخت و پر طلاطم اقتصادی اشتغال و نیروی کار خود را حفظ می کنند براستی که کار و خدمت بزرگی به کشور و استان می کنند. محمودی اذعان داشت؛ که قوانین کار و تامین اجتماعی بعد از گذشت سالها نیاز به اصلاح، تکمیل  و تجدیدنظر دارد.

گفتنی است اعضای هیئت مدیره و تنی چند از اعضای انجمن در این نشست با طرح مشکلات خواستار مدیریت بهتر موانع و تغییر و اصلاح سریعتر قوانین کار و تامین اجتماعی متناسب با شرایط فعلی اقتصادی و تولید شدند.


۱۳۹۳/۴/۲۴ - ۱۴:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن