تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803042867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جرایم سازمان یافته در مازندران نداریم/ پنج قرارگاه مبارزه با سرقت دایر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران سرهنگ عظیمی:
جرایم سازمان یافته در مازندران نداریم/ پنج قرارگاه مبارزه با سرقت دایر می شود
ساری - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس آگاهی انتظامی مازندران تاکید کرد: تاکنون هیچ جرم سازمان یافته ای در استان نداشته ایم و بیشتر قتلها بر اثر اختلافات و درگیریهای معتادین بوده است.



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد عظیمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی در اداره کل آگاهی استان اظهار داشت: استقرار قرارگاه مبارزه با سرقت در مرکز استان بر مبنای خواست مردمی بوده است زیرا پلیس آگاهی در بین مردم جایگاه خاصی دارا است ودر پلیس ناجا هم به این مهم توجه خاصی می شود. وی افزود: بیشترین آمار جرائم که به نیروی انتظامی محول می شود، پرونده های سرقت خرد و کلان است که مردم توقع دارند پلیس در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشد.
 
عظیمی با اشاره به اینکه امنیت کشور در وضعیت خوبی است افزود : هر ساله آمار مسافران به شمال افزایش می یابد که این نشان از وجود امنیت در این استان است.
 
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در زمینه سرقت کلان مشکل خاصی نداریم افزود : در امر مهار و کشف بسیار موفق عمل کرده ایم و از سال گذشته در امر مقابله با جرائم و سرقت خرد تدابیر خاصی با برگزاری جلسات متعدد و اتاق فکر تخصصی انجام شد که نتایج مطلوبی نیز به دست آمد.
 
عظیمی با بیان اینکه در سال 92 و طبق جمع بندی آماری، مازندران در کنترل و کشف جرائم رتبه اول کشور را به دست آورد گفت: مازندران با تشدید برنامه های مقابله ای سعی کرد در مقابله با سرقت، تقویت گارد و یگان خود و تهاجمی کردن عملیاتها رتبه خود را در کشور حفظ کند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به استقرار قرارگاه سرقت در استان گفت: این طرح در 12 استان کشور به صورت پایلوت پیاده می شود که با حضور روسای آگاهی و مواد مخدر سراسر کشور در 6 کارگروه تخصصی و با حضور کارشناسان خارج از سازمان تمام مطالب کاربردی مصوب و اجرائی خواهد شد.
 
وی گفت: این قرارگاه در 5 تیر در ساری با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان افتتاح که در سایر مناطق کشور به صورت بومی شده قابل اجرا است، به طور مثال در مازندران سرقت وسایل داخل خودرو ،موتور سیکلت و وسایل منزل در رده بالا قرار دارد.
 
عظیمی با بیان این که افتتاح پنج قرارگاه دیگر را در شهزهای بزرگ استان قبل از نیمسال اول امسال داریم گفت: شیوه و شگرد این قرارگاها مانند مرکز استان است.
 
این مقام مسول افزود : در سال 91 مجموع سرقتهای کشف شده 41 درصد بوده است که در سال 92 به بالای 95 درصد رسیده است.
 
وی تاکید کرد: در سال گذشته دستگاههای اجرائی بیشترین تعامل را با پلیس آگاهی داشته اند، به گونه ای که برای اولین بار دستگاهها به صورت یک تکلیف به سرقت نگاه کردند و اقدامات چشمگیری در این زمینه انجام دادند و ماموریتهای خاصی برای دستگاها تعریف شد.
 
رئیس پلیس آگاهی مازندران با بیان این که سپاه پاسداران و نیروهای مبارزه با مواد مخدر در زمینه سرقت ورود پیدا کرده اند گفت: کنترل افراد سابقه دار که نه تنها در ارتکاب مجدد جرم بلکه در تولید مجرم جدید نقش دارند از اولویتها کاری بوده است.
 
وی با اشاره به همکاری پررنگ مردم در کشف و جلوگیری از سرقتها گفت : بدون همکاری مردم نتیجه مطلوبی به دست نخواهد آمد و طبق رهنمودهای رهبری، پلیس باید دارای حسن خلق و حسن رفتار باشد.
 
عظیمی با اشاره به تعامل پلیس و دستگاه قضایی گفت: در اقدامات پیشگیری و تادیبی موارد مطلوبی از طرف قوه قضایی و دادگستری در نظر گرفته شده است.
 
وی از راه اندازی کمسیونهای مبارزه با سرقت در کلانتریها و پاسگاهها استان و برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت : در پایان هر هفته معادل 2 تا 2.5 میلیون نفر یعنی حدود 700 تا 750 خودرو به استان وارد می شوند که یک ماموریت ویژه را برای استان رقم می زند و این ویژگی هیچ استان دیگری نیست.
 
عظیمی با اشاره به افزایش آمار قتل در فروردین امسال در استان افزود: در کشف قاتلین آنقدر خوب عمل شد که همه بجز یک نفر که به خارج از کشور فرار کرد مابقی دستگیر شدند.
 
وی تصریح کرد : در مقابله با جرائم، مازندران در بین 33 استان کشور در سه ماهه اخیر رتبه پنجم را دارا است، این در حالی است که در سال 92 رتبه دوم را دارا بوده است.
 
عظیمی با اشاره به  این که 93 درصد پرونده ها متعلق به سرقت است افزود : در زمینه قاچاق سوخت، میعانات گازی و چوب و کالاهای قاچاق رتبه سوم کشور را دارا هستیم.
 
وی تاکید کرد در مازندران قاچاق منابع جنگلی، دریایی، تولید مشروبات الکلی، پدیده شوم زمین خواری با استفاده از اسناد جعلی از جمله جرایم است.



۱۳۹۳/۴/۱۰ - ۱۶:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن