تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 22 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806234635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشت هزارقطعه وتجهیزمهم فولادسازی درشرکت فولاد خوزستان بومی سازی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هشت هزارقطعه وتجهیزمهم فولادسازی درشرکت فولاد خوزستان بومی سازی شده است اهواز - ایرنا - مدیر برنامه ریزی استراتژیک شرکت فولاد خوزستان گفت: تاکنون بیش از هشت هزار قطعه و تجهیز مهم فرآیند فولادسازی در این شرکت بومی سازی شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمهران عباس زادهˈ شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در شرکت فولاد خوزستان دراهواز احداث نخستین کارخانه تولید آهن اسفنجی به روش احیای مستقیم، ساخت کوره های پاتیلی صد درصد ایرانی و نخستین ترانسفورماتور کوره پاتیلی در کشور را از افتخارات شرکت عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه های بومی سازی در فولاد خوزستان برای نخستین بار در کشور تحقق یافته اند.
عباس زاده با اشاره به بهره برداری شرکت در سال 68 با سرمایه ثبت شده هشت هزار میلیارد ریال افزود: شاخص های مالی اقتصادی شرکت در سال های اخیر روند مطلوبی داشته و در همین چارچوب با افزایش ارزش بازار سهام شرکت در سال جاری پیش از بستن نماد ˈفخوزˈ ارزش بازار فولاد خوزستان حدود 76هزار و 920میلیارد ریال برآورد شده است.
عباس زاده گفت: ظرفیت اسمی شرکت فولاد خوزستان از یک میلیون و 500هزار تن شمش فولاد در سال 68 هم اینک به سه میلیون و 700هزار تن در سال جاری رسیده و در مجموع 25درصد تولید فولاد خام کشور را به خود اختصاص می دهد.
وی از افزایش ظرفیت تولید شمش شرکت تا پنج میلیون تن در سال 95 خبر داد و افزود: در افق سال 1404 و با دستیابی به تولید 54میلیون و 600هزار تن انواع محصولات و 13میلیون و 600هزار تن شمش، فولاد خوزستان یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات نیمه نهایی و نهایی فولاد در منطقه خواهد شد.
عباس زاده در عین حال یادآوری کرد: تولید شمش فولاد این شرکت در سال 92، 1.6درصد نسبت به سال 91 و 63درصد نسبت به سال 86 که دو میلیون و 175هزار تن بوده رشد دارد.
وی با بیان این که در مقابل این میزان افزایش تولید 50درصد نیز از میزان آلایندگی های کارخانجات شرکت کاسته شده افزود: در چارچوب استقرار نظام مدیریت زیست محیطی در شرکت تاکنون عملیات اجرایی 73پروژه کنترل آلودگی با سرمایه گذاری افزون بر یک هزار و 211میلیارد ریال تکمیل شده و 12پروژه دیگر نیز با 285میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.
مدیر برنامه ریزی استراتژیک شرکت فولاد خوزستان از مهمترین برنامه های زیست محیطی انجام شده در شرکت به احداث تصفیه خانه پساب صنعتی با ظرفیت اولیه سه هزار متر مکعب در ساعت و پروژه حفاظت از رودخانه کارون با 31میلیارد و 754هزار یورو که پارسال به بهره برداری رسید اشاره کرد.
وی توسعه فضای سبز و احداث تپه سبز در سایت صنعتی شرکت، بهره برداری پروژه غبارگیر کوره شماره یک بخش فولادسازی و نصب سیستم های غبارگیر در بخش های مواد اولیه و احیا را از دیگر اقدام های زیست محیطی فولاد خوزستان برشمرد.
عباس زاده یادآورشد: با توجه به پیشینه صادرات بیش از دو میلیون تن محصول به کویت و یک میلیون و 600هزار تن به چین هم اینک این شرکت به طور مجدد حضور خود را در عرصه صادرات شروع کرده و امید می رود در حوزه کشورهای تایوان، هندوستان، امارات، عمان و دیگر کشورها گسترش دهد.
مدیر برنامه ریزی استراتژیک شرکت فولاد خوزستان گفت: فعالیت های صورت گرفته در سرمایه گذاری به منظور تکمیل زنجیره تامین شرکت شامل سرمایه گذاری در مجتمع فولاد شادگان در قالب طرح کارخانه های احیا و فولاد سازی است.
وی توضیح داد: مشارکت در این طرح به صورت 65درصد شرکت فولاد خوزستان و 35درصد سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) بوده و برنامه ادامه آن به گونه ای تنظیم شده که راه اندازی واحد احیا در سال 94 و واحد فولادسازی در سال 95است.
عباس زاده اضافه کرد: پیش بینی مبلغ سرمایه گذاری طرح حدود 10هزار میلیارد ریال برای دستیابی به ظرفیت یک میلیون تن خواهد بود و در زمان حاضر پیشرفت آن در واحد احیا 70 و در واحد فولادسازی حدود 40درصد است.
وی همچنین اظهار کرد: بیمارستان 96تخت خوابی شهدای فولاد خوزستان هم در 27هزار متر مربع مساحت و 14هزار متر مربع زیربنا در دست اجراست و تاکنون حدود 138میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
شرکت فولاد خوزستان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد در کشور در سال 68به بهره برداری رسید.
این شرکت با وسعت 8/3 کیلومتر مربع، در مجاورت شهر اهواز، مرکز استان خوزستان در جنوب غربی کشور، واقع شده است.
645/641

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن