تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798389335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در کردستان:احساس مسوولیت افراد در جامعه بسیاری از مشکلات را رفع می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در کردستان:احساس مسوولیت افراد در جامعه بسیاری از مشکلات را رفع می کند سنندج - ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: انسان ها برای اعتلای بعد انسانیت خود در جامعه نباید نسبت به همنوعان خود بی تفاوت باشند بلکه باید با احساس مسوولیت در قبال همدیگر به رفع مشکلات هم کمک کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈسید محمد حسینی شاهرودی ˈ شامگاه دوشنبه در جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سنندج، افزود: همه انسان ها توسط خداوند متعال برای مشارکت در امور خیریه و خداپسندانه فراخوانده شده اند و همگی باید فرمان خداوند را اجابت کنیم.
وی احساس مسوولیت در برابر همنوع را موجب اعتلای بعد انسانیت آدم ها دانست و گفت: کمک به همنوع و رفع مشکلات و گرفتاری های یکدیگر از تاکیدات دین مبین اسلام است که نباید از آن غافل بمانیم.
وی با اشاره به اینکه خداوند متعال خودش اجر و پاداش افراد خیر را می دهد، افزود: کمک به نیازمندان در واقع اجابت فرمان الهی در کمک به همنوع است و از این رو خیرین در درگاه خداوند متعال از درجات والایی برخوردارند.
نماینده ولی فقیه در کردستان ظرفیت کمک های مردمی و مشارکت مردم در امورات خیرخواهانه را بسیار بالا دانست و گفت: باید از این ظرفیت بسیار خوب در راستای کمک به افراد نیازمند بهره برد.
حجت الاسلام شاهرودی با اشاره به اینکه افرادی به دلیل پاره ای از مشکلات اکنون در زندان به سر می برند تاکید کرد ثواب آزاد کردن این افراد از بند و برگرداندن آنان به آغوش خانواده، از جمله کارهای خیر بزرگی است که پاداش والایی در درگاه خداوند متعال دارد.
وی همچنین به مردم توصیه کرد در زندگی خود بیشتر مواظب و هوشیار باشند تا گرفتار برخی مسایل از جمله تصادفات رانندگی نشوند، و نیز با آگاهی و دقت کافی مبادرت به فعالیت اقتصادی کنند.
استاندار کردستان نیز در این آیین کمک به همنوعان و تلاش برای رهایی و نجات انسان ها از گرفتاری ها و مشکلات را تجلی واقعی انسانیت دانست و گفت: برخی از انسان ها با احساس همدردی نسبت به یکدیگر انسانیت را معنا و تفسیر می کنند.
ˈعبدالمحمد زاهدیˈ هدف خداوند از خلق انسان را رسیدن به درجات والای انسانی دانست و افزود: این درجه والا در هنگام احساس همدردی انسان ها به هم و شریک شدن در غم و شادی همدیگر معنا می یابد.
وی گفت: حس نوع دوستی و انسانیت انسان ها اجازه بی تفاوتی در قبال یکدیگر را نمی دهد و این حس در میان برخی بسیار قوی و در میان برخی دیگر ضعیف است اما در همه انسان ها وجود دارد و باید آن را تقویت و قوی کرد.
استاندار کردستان به فرهنگ بالای کار خیر و حسنه در میان مردم کردستان اشاره کرد و افزود: ظرفیت امورات خیر در این استان بنا بر اعتقادات و فرهنگ غنی مردم وجود دارد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.
زاهدی افزود: اکنون خانواده های بسیاری در صبحگاهان در انتظار بازگشت زندانیانشان هستند و شامگاهان با چشمانی گریان در نبود عزیزانشان سر بر بالین می گذارند و خوشحال کردن این خانواده ها همت خیرین را می طلبد.
رییس کل دادگستری استان کردستان نیزگفت: هم اکنون 191نفر از زندانیان جرایم غیرعمد کردستان در انتظار کمک خیرین برای آزادی از زندان هستند.
ˈعلی اکبر گروسیˈ افزود: برای آزادی این تعداد زندانی به 53 میلیارد ریال نیاز است و چشم به راه خیرین برای تامین این مبلغ هستیم.
وی گفت: پارسال از محل کمک خیرین 223 زندانی کردستان با 48 میلیارد ریال از زندان آزاد شدند و امسال نیز انتظار داریم این همت دو چندان شده و زندانیان در بند آزاد شوند.ک/2
7346/533/640

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن