تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احساس مسوولیت افراد در جامعه منجر به رفع بسیاری از مشکلات می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

احساس مسوولیت افراد در جامعه منجر به رفع بسیاری از مشکلات می شود سنندج - ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: انسان ها برای اعتلای بعد انسانیت خود در جامعه نباید نسبت به همنوعان خود بی تفاوت باشند بلکه باید با احساس مسوولیت در قبال همدیگر به رفع مشکلات هم کمک نمایند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه دوشنبه در جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سنندج، کمک به همنوعان توسط افراد را مورد تاکید خداوند متعال دانست و افزود: همه انسان ها توسط خداوند متعال برای مشارکت در امور خیریه و خداپسندانه فراخوانده شده اند و همگی باید فرمان خداوند را اجابت کنیم.
وی احساس مسوولیت در برابر همنوعان را موجب اعتلای بعد انسانیت آدم ها دانست و گفت: کمک به همنوع و رفع مشکلات و گرفتاری های یکدیگر از تاکیدات دین مبین اسلام است که نباید از آن غافل بمانیم.
وی با اشاره به اینکه خداوند متعال خودش اجر و پاداش افراد خیر را می دهد، افزود: کمک به نیازمندان در واقع اجابت فرمان الهی در کمک به همنوع است و از این رو خیرین در درگاه خداوند متعال از درجات والایی برخوردارند.
نماینده ولی فقیه در کردستان از بانیان و فراهم کردن برنامه های خیرخواهانه قدردانی کرد و گفت: بستر کمک های مردمی در استان کردستان فراهم است و مردم این استان بنا بر اعتقادات دینی و فرهنگی خود همواره در امورات حسنه پیشگام بوده اند.
نماینده ولی فقیه در کردستان ظرفیت کمک های مردمی و مشارکت مردم در امورات خیرخواهانه را بسیار بالا دانست و گفت: باید از این ظرفیت بسیار خوب در راستای کمک به افراد نیازمند بهره برد.
حجت الاسلام شاهرودی با اشاره به اینکه افرادی به دلیل پاره ای از مشکلات اکنون در زندان به سر می برند تاکید کرد ثواب آزاد کردن این افراد از بند و برگرداندن آنان به آغوش خانواده از جمله کارهای خیر بزرگی است که پاداش والایی در درگاه خداوند متعال دارد.
وی همچنین به مردم توصیه کرد در زندگی خود بیشتر مواظب و هوشیار باشند تا گرفتار برخی مسایل از جمله تصادفات رانندگی نشوند و با آگاهی و دقت کافی مبادرت به فعالیت اقتصادی کنند.
وی از ستاد دیه کشور و استان کردستان برای برگزاری مراسم جشن گلریزان قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد از محل کمک خیرین بتوانند تمام زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کرد.ک/3
7346/533

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن