تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798633931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محفل انس با قرآن کریم در دماوند برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

محفل انس با قرآن کریم در دماوند برگزار شد دماوند- ایرنا- همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن؛ محفل انس با قرآن کریم همراه با دیگر برنامه های قرآنی در دماوند برگزار شد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد علاءالدینیˈ امام جمعه دماوند شامگاه دوشنبه در حاشیه این آیین گفت: خداوند را شاکریم که به همت نهادهای فرهنگی شهرستان همچون اداره اوقاف و امور خیریه، زیرساخت لازم جهت فرهنگ سازی و ترویج معارف الهی و ایجاد فرهنگ غنی در زمینه قرآن کریم وجود دارد که شاهد برگزاری اینگونه محافل در منطقه هستیم.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی که دشمن در تلاش است زمینه بی اعتمادی را نسبت به اسلام و کتاب آسمانی ایجاد کند، شاهد توسعه شبکه های قرآنی، معارف الهی، مسابقات قرآنی در قالب روخوانی، تفسیر، آموزش و .... هستیم.
امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: در دوران گذشته مسافران خانه خدا از مکه، کتاب قرآن کریم را برای بستگان خود هدیه می آوردند و همین امر موجب چالش افکنی دشمن نسبت به مقوله تفاوت بین قرآن تهیه شده در عربستان و قرآن موجود در ایران شد، ولی امروز قرآن های تهیه شده توسط هنرمندان کشور به دیگر کشورهای مسلمان جهان ارسال می شود.
وی با بیان اینکه محافل انس با قرآن کریم و برگزاری برنامه های قرآنی در کشور رو به گسترش است، بیان کرد: زمانی تنها مکان های خاص و اساتید محدودی شرایط برگزاری اینگونه محافل را داشتند ولی امروز با وجود قاریان و حافظان ممتاز و ارزشمند در کشور، در سطح منطقه و بین الملل پیشتازیم.
حجت الاسلام علاءالدینی افزود: در شرایط کنونی که دشمن با جنگ نرم وارد میدان شده، این توفیق وجود دارد که در هر دوره ای شاهد کسب یکی از سه مقام نخست توسط قاریان ایرانی در مسابقات بین المللی هستیم که این برای ما افتخار است.
وی با تاکید بر این که باید تلاش کنیم تا خانواده های خود را به سمت قرآن سوق دهیم، تصریح کرد: برای داشتن یک جامعه قرآنی و حرکت به این سمت و سو نیازمند آشنایی بیشتر مردم به مفاهیم قرآنی هستیم و این مهم همکاری خانواده ها را نیز می طلبد.
امام جمعه دماوند با اشاره به اهمیت جایگاه قرآن کریم به عنوان کتاب انسان شناس و انسان ساز، بیان کرد: امید است در سایه توجهات حضرت حق بتوانیم بیش از این زمینه تشویق قرائت قرآن و عمل به آن را در شهرستان با وجود مردمی معتقد و دیندار فراهم کنیم، زیرا هدف، بهره گیری از دستورات این کتاب شفابخش و بی همتاست.
لازم به ذکر است، در ادامه این محفل معنوی، استاد ˈمحمد شریف الدینˈ قاری بین المللی مصری، استاد سید ˈمحمد کرمانیˈ نفر نخست مسابقات بین المللی قرآن کریم در کویت و ˈمصطفی اسدالهیˈ قاری ممتاز شهرستان دماوند به تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم پرداختند.
محفل انس با قرآن کریم دوشنبه شب با حضور مردم شهید پرور و ولایتمدار دماوند و با حضور قاریان بین المللی مصری و ممتاز شهرستان در مسجد جامع دماوند برگزار شد.
تهرام/7246/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن