تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820389080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش طرح مودت خانواده های فرماندهان پایگاههای بسیج نکا برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش طرح مودت خانواده های فرماندهان پایگاههای بسیج نکا برگزار شد ساری- ایرنا- همایش طرح مودت خانواده های فرماندهان پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج نکا دوشنبه شب در سالن آیت الله خامنه ای این شهر برگزار شد.


به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه نکا در این آیین گفت: این طرح با هدف انس و الفت هر چه بیشتر جامعه بسیج شهرستان و تجلیل از خانواده های آنان برگزار شد.
ˈمرتضی رمضانیˈ با اشاره به وظیفه سنگین فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها، از خانواده های این عزیزان تشکر کرد و گفت: امروز دشمن با برنامه های مختلف ماهواره ای کانون گرم خانواده ها را هدف قرار داده است که باید با مراقبت بیشتری انجام شود.
وی با بیان اینکه دشمن تا دیروز با جنگ سخت برای مقابله با ما وارد میدان شده بود ادامه داد: امروز نیز دشمن با تمام تجهیزات موجود خود؛ اما به صورت نرم، بار دیگر وارد میدان جنگ با ملت شریف ایران شده است.
فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: اکنون در چنین شرایط حساسی افزایش حلقه های صالحین و بصیرت افزایی و آمادگی در بین بسیجیان مهمترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است.
امام جمعه نکا نیز درسخنانی گفت: سبک زندگی اسلامی و پیوند جامعه با دین و مذهب مهمترین عامل در برابر هجمه های فرهنگی دشمن و مقابله با آن است.
حجت الاسلام ˈمحمد باقر محمدی لایینیˈ با اشاره به اینکه قرآن و سیره اهل بیت (ع) باید وارد متن زندگی مردم شوند ادامه داد: انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن و عترت است و پیروان راستین رسول الله(ص ) باید این دو ودیعه گرانبها را ارج نهند.
گفتنی است در این مراسم از تعدادی از بسیجیان و خانواده های آنان تجلیل شد.ک/2
7332/608

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن