تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820901462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 18 درصدي مصرف برق در 10 روز گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۱۴ب.ظ)
مدير عامل برق منطقه اي تهران خبر داد؛ افزايش 18 درصدي مصرف برق در 10 روز گذشته در 10 روز گذشته با هوايي بسار گرم و مستمر رو به رو بوديم که اين استمرار گرما مصرف برق را 18 درصد افزايش داده است.
سيد زمان حسيني مدير عامل برق منطقه اي تهران در نشست خبري با خبرنگاران حوزه نيرو به ظرفيت 71 هزار مگاواتي نيروگاه هاي کشور و تفاوت بسيار اين ميزان توليد با سال هاي قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: در سال هاي قبل از پيروزي انقلاب، ظرفيت نيروگاهي کشور تنها 7 هزار مگاوات بود که اين ميزان رشدي 10 برابري پيدا کرده است.
وي با اشاره به اين مطلب که در جهان بيش از 1.5 ميليارد نفر از نعمت برق برخوردار نيستند افزود: خوشبختانه در ايران 100 درصد جمعيت شهري و بيشتر جمعيت روستايي از نعمت برق بهره مند هستند و در حال حاضر صنعت برق کشور در توليد مايحتاج خود به خودکفايي بالايي دست پيدا کرده است.
حسيني ادامه داد: برق منطقه اي تهران به 3 استان تهران، البرز و قم با در اختيار داشتن 14 نيروگاه حرارتي و آبي خدمت رساني مي کند.
وي تصريح کرد: بيشتر مسئوليت توزيع برق در مصارف کوچک و خانگي به شرکت هاي توزيع تفويض شده است و عملا شرکت برق منطقه اي به 30 مشترک عمده مانند شرکت سيمان، ايران خودرو و مترو برق رساني مي کند.
مدير عامل برق منطقه اي تهران با اشاره به تحت پوشش قرار دادن بيش از 7 ميليون و 700 هزار مشترک توسط برق منطقه اي، در مورد تنوع مشترکين گفت: سهم مصرف ما از نظر تعرفه به ترتيب در خانگي، صنعتي، عمومي و کشاورزي به ترتيب 35.5، 25.3، 16 و 9 درصد است.
وي افزود: در 10 روز گذشته با هوايي بسار گرم و مستمر رو به رو بوديم که اين استمرار گرما مصرف برق را 18 درصد افزايش داده است.
وي سهم استان تهران در افزايش بار شبکه را 20 درصد بيان کرد و افزود: وسايل سرمايشي بيشترين ميزان مصرف را در اين روزها به خود اختصاص داده اند و پيش بيني ما تا پايان سال رشد 5.5 درصدي مصرف برق بوده است که با توجه به 10 روزه گذشته، اميدواريم رشد مصرف از 5.5 درصد بيشتر نشود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن