تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814673876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان هواشناسی: به تدریج از غلظت گرد و خاک در مناطق غربی کشور کاسته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سازمان هواشناسی: به تدریج از غلظت گرد و خاک در مناطق غربی کشور کاسته می شود تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: گرد و غبار شدیدی که دیروز بر روی عراق تشکیل شده بود، منشا تولید آن تضعیف شده و تا عبور کامل این گرد و خاک از روی ایران پیش بینی می شود که طی روز جاری کماکان مناطق غرب و جنوب غربی کشور غبارآلود و از اوایل شب به تدریج از غلظت آن کاسته شود.


به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی تصریح کرده که براساس بررسی نقشه های هواشناسی شمال استان سیستان و بلوچستان، منطقه زابل، طی سه روز آینده بویژه روز چهارشنبه این هفته برای این مناطق وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.
همچنین با توجه به تحلیل آخرین داده های هواشناسی در ساعات بعد از ظهر روز دوشنبه در ارتفاعات زاگرس و البرز شرقی ابرناکی افزایش می یابد و آغاز بارشهای پراکنده در این مناطق دور از انتظار نیست.
براساس این گزارش، انتظار می رود طی بعد از ظهر فردا شاهد رگبارهای پراکنده در ارتفاعات البرز باشیم و در روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته نیز در برخی ساعات در استان های قم و تهران بویژه در جنوب این استانها باد و گرد و غبار قابل پیش بینی است.
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص هوای تهران نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به بیش از 35 درجه بالای صفر رسیده، رطوبت نسبی هوا حدود 13 درصد، سرعت وزش باد از جنوب شرقی تهران 17 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 27 تا 38 درجه خواهد بود.
احد وظیفه پیش بینی کرد که کمینه و بیشینه هوای تهران طی روز جاری بین 28 تا 39 درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز در این روز صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.
به گفته وی، کمینه و بیشینه هوای تهران در روز چهارشنبه این هفته بین 29 تا 39 درجه بالای صفر خواهد بود و پیش بینی می شود در این روز آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با کاهش وزش باد باشد.
اقتصام(4)1108**1558

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن