تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819255214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حملات اسراییل به غزه و فعالیت های داعش تکمیل کننده یک پازل هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل: حملات اسراییل به غزه و فعالیت های داعش تکمیل کننده یک پازل هستند تهران- ایرنا- دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: هدف از حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه ضربه زدن به محور مقاومت است و همزمانی آن با فعالیت های داعش در عراق تکمیل کننده یک پازل هستند.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، علیرضا کریمی صبح امروز دوشنبه در نشست خبری چهار تشکل دانشجویی درباره حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه که در برابر دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد گفت: بسیار متاسفیم که مجبوریم در شرایطی که مردم مسلمان روزه دار غزه زیر گلوله های زهرآگین صهیونیست ها هستند باید سخن بگویم.
وی ضمن انتقاد شدید از سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات آپارتاید گونه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: شرم آورترین مورد برای سازمان ملل و مجامع بین المللی که به اصطلاح حامی حقوق بشر هستند آن است که مردمی که قصد دارند از خود دفاع کنند را تقبیح می کنند.
کریمی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بعد از جنگ های 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه دیگر نمی تواند سر خود را بلند کند افزود: رژیم صهیونیستی در سال های اخیر همواره شروع کننده حملات بوده اما برای پایان دادن به آن به خواهش و التماس به سازمان های بین المللی افتاده است.
دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با طرح این سوال که چرا باید کسانی که از خود دفاع می کنند را محکوم کرد خطاب به سران کشورهای اسلامی گفت: سران کشورهای اسلامی باید بدانند که نصر و پیروزی با مومنین است اما شاید فرصت دیگری را خداوند در اختیار آنها قرار داده تا کاستی های گذشته خود را جبران کنند.
کریمی گفت: سران کشورهای اسلامی باید بدانند که در قبال سکوت خود در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه باید به مردم خود پاسخگو باشند که چرا در برابر این ظلم سکوت کردند.
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد که جوانان مسلمان و دغدغه مند جمهوری اسلامی شجاعانه و آگاهانه برای آزادی قدس شریف تا آخرین نفس ایستاده اند و این اسراییل است که محکوم به نابودی است.
وی افزود: مجامع و سازمان های بین المللی مانند سازمان همکاری اسلامی و جنبش عدم تعهد باید به مساله دفاع از مردم فلسطین ورود پیدا کرده و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را نابود کند.
فراهنگ(3)**9129**س.ق**1588

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن