تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820195845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سینما قدس زنجان احیا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سینما قدس زنجان احیا می شود زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تخریب سینما قدس زنجان امری نسنجیده بود و با برنامه ریزی های انجام شده این مجموعه فرهنگی احیا می شود.


ناصر مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احداث سینما در قالب پردیس سینمایی با ظرفیت 150 تا 200 نفر برای برگزاری برنامه ها و جشنواره های مختلف مورد توجه است.
وی از پیشرفت 80 درصدی هنرستان هنرهای زیبا زنجان خبرداد و اظهار کرد: با تجهیز سخت افزاری علاوه بر هنرستان هنرهای زیبا، کلاس های دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر نیز در این مکان برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر لزوم بهره گیری از نظرات کارشناسی فعالان عرصه فرهنگ و هنر برای پیشبرد این مهم در جامعه تاکید کرد و گفت: در این راستا توسعه تشکل های غیردولتی و موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی تک و چند منظوره مورد اهتمام است.
مقدم کمک به توانمندسازی بخش خصوصی در احداث مراکز فرهنگی اعم ازپردیس های فرهنگی و گالری های مختلف رااز جمله اولویت های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عنوان و ابراز کرد: مشارکت بخش خصوصی و غیر دولتی درساخت مراکز و پردیس های فرهنگی می تواند نقش بسزایی در ارتقا فرهنگ این استان ایفا کند.
7318/596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن