تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضا تفاهم نامه همكاري سازمان سمابا پژوهشگاه علوم غدد دانشگاه علوم پزشكي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۳ (۹:۲۳ق.ظ)
به منظور ارتقاي سلامت در كودكان و نوجوانان؛ امضا تفاهم نامه همكاري سازمان سمابا پژوهشگاه علوم غدد دانشگاه علوم پزشكي تفاهم نامه همكاري ميان سازمان سماي دانشگاه آزاد اسلامي و پژوهشگاه علوم غدد و متابوليسم دانشگاه علوم پزشكي تهران امضاء شد.
به گزارش خبرگزاري موج، تفاهم نامه همكاري ميان سازمان سماي دانشگاه آزاد اسلامي و پژوهشگاه علوم غدد و متابوليسم دانشگاه علوم پزشكي تهران به منظور تحقق چشم انداز ايران 1404 در عرصه آموزش و نيل به اهداف متعالي دانشگاه آزاد اسلامي در حيطه تعليم و تربيت با حضور دكتر لاريجاني ‌قائم مقام رئيس دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکي، روساي مراكز و دبير شوراي راهبردي حوزه علوم پزشكي توسط دكتر قلي زاده، رئيس سازمان مدارس آزاد اسلامي (سما)دكتر مصداقي نيا و معاون علوم پزشكي دانشگاه دكتر محمد پژوهي قائم مقام رياست پژوهشگاه علوم غدد و متابوليسم دانشگاه علوم پزشكي تهران امضاء شد.
اين تفاهم نامه با هدف ـ«ارتقاي سلامت و تندرستي دانش آموزان، مربيان و كاركنان سازمان سما»، «ارتقاي سطح علمي كارشناسان و مربيان سازمان سما در زمينه سلامت كودك، نوجوان و مدارس» و «ثبت و كاربست تجربيات ارزشمند در خصوص سلامت نوجوانان و مدارس از مجراي طراحي،‌ اجرا و نشر پژوهشهاي كاربردي و بومي در حيطه سلامت مدارس» مورد توافق قرا رگرفت.
از تعهدات حوزه علوم پزشكي مي توان به همكاري جهت تامين نيروي انساني كارشناس و متخصص براي ارائه خدمات در محيط مدارس سازمان، همكاري جهت ايجاد بستر مناسب ارائه خدمات تخصصي در مراكز درماني تحت پوشش حوزه علوم پزشكي، همكاري در صدور موافقت اصولي براي راه اندازي مركز تحقيقات مشترك در زمينه سلامت كودكان،‌ نوجوانان و مدارس اشاره كرد.
سازمان سما نيز در راستاي تحقق اهداف اين تفاهم نامه متعهد به همكاري در ارتقاي سلامت مدارس و دانش آموزان از مجراي راه اندازي و استقرار معاونتي در مجموعه سازمان براي پيگيري امور، همكاري در ارتقاي همكاري جهت تامين منابع فيزيكي لازم براي راه اندازي مركز تحقيقات مشترك در زمينه سلامت كودكان،‌نوجوانان و مدارس،‌ همكاري در تامين اعتبارات لازم براي طراحي و اجراي پژوهشهاي كاربردي در زمينه سلامت كودكان،‌ نوجوانان و مدارس مي باشد.
تلاش به منظور ارتقاي سلامت دانش آموزان و مدارس از مجراي تامين شواهد معتبر علمي،‌ همكاري در جهت اخذ مجوزهاي لازم، راه اندازي و استقرار مركز تحقيقات مشترك در زمينه سلامت كودكان، نوجوانان و مدارس بر اساس مقررات و ضوابط مربوطه در وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكي و تلاش جهت سازماندهي و راه اندازي نشريه علمي در حيطه سلامت كودكان، ‌نوجوانان و مدارس با همكاري دو طرف ديگر، از مفادي هستند كه پژوهشگاه علوم غدد و متابوليسم دانشگاه علوم پزشكي تهران متعهد به آن مي باشند.
دكتر لاريجاني، قائم مقام رياست دانشگاه در حوزه علوم پزشكي در اين جلسه از راه اندازي خطوط تلفن مشاوره سلامت در سطح دانشگاه به منظور استفاده خانواده دانشگاه آزاد اسلامي خبر داد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن