تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816391978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش لحظه به لحظه از فینال جام بیستم/ تساوی بدون گل در نیمه نخست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: گزارش لحظه به لحظه از فینال جام بیستم/ تساوی بدون گل در نیمه نخست
فینال جام جهانی برزیل از ساعت 23:30 دقیقه به وقت ایران آغاز می شود.
آفتاب: انتظارات یک ماهه علاقه مندان به فوتبال به پایان رسید و دو تیم آلمان و آرژانتین توانستند به فینال جام جهانی برسند. این دو تیم امشب از ساعت 23:30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو برای مشخص شدن قهرمان جام بیستم به مصاف هم می روند.

20:20: یواخیم لوو سرمربی آلمان در نشست خبری قبل از مسابقه اعلام کرده بود تیمش ترسی از رویارویی با آررژانتین ندارد اما به این تیم احترام می گذارد. این دیدار بازی دو تیمی است که بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود دارند و در گذشته نیز به افتخارات زیادی دست یافته‌اند. آرژانتین تیمی است که در دفاع بسیار فشرده و سازماندهی شده فوتبال بازی می‌کند.

20:25: بیش از 25 هزار نیروی امنیتی در اطراف ورزشگاه ماراکانا حاضر هستند تا امنیت را در این رویداد بزرگ برقرار کنند.

20:27: آلخاندرو سابیا در نشست خبری خود گفت: آلمان تیم کوچکی نیست. آن‌ها این موضوع را در بازی‌های قبلی خودشان اثبات کردند. قطعا بازی با آلمان دیداری بسیار بزرگ و تماشایی خواهد شد. آلمانی‌ها تیمی هستند که در تمام خطوط قدرتمندند و به خوبی توپ را در زمین به گردش درمی‌آورند. باید خیلی خوب باشیم که بتوانیم آن‌ها را در زمین شکست دهیم.

20:40: رائول ستاره سابق تیم ملی اسپانیا در گفت و گوی خود اظهار کرد: آلمان شانس بیشتری برای برتری در این دیدار و کسب قهرمانی دارد. او درباره شرایط این دو تیم پیش از فینال ماراکانا گفت: معمولا فینال های جام جهانی بسیار نزدیک است و نمی توان گفت شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است اما این دوره آلمان بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است و من فکر می کنم آنها مدعی نخست قهرمانی هستند.

20:49: دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در مصاحبه خود درباره دیدار فینال جام‌جهانی گفت: به نظر من لیونل مسی تعیین کننده این دیدار خواهد بود. اگر او در بهترین فرم خود باشد شانس پیروزی آرژانتین خیلی افزایش خواهد یافت. مسی در این جام عملکرد خیلی خوبی داشته است و با بازی‌های خوبش باعث شده تا علاقه‌مندان فوتبال لذت ببرند.

20:59: رافائل بنیتس در ارزیابی خود از فینال جام جهانی گفت: خیلی سخت است بخواهیم بگوییم کدام تیم در فینال جام جهانی به برتری خواهد رسید. واقعا نمی توانم پیش بینی کنم کدام تیم امشب جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد. به نظر من هیچ تیمی در این فینال از پیش برنده نیست و دو تیم شرایط یکسانی دارند. درست است که آلمان در دیدار قبلی خود در جام جهانی موفق شد با نتیجه پرگل 7 بر یک برزیل را شکست دهد اما این نتیجه به هیچ وجه ربطی به دیدار فینال ندارد.

21:16: دیگو میلیتو مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین درارزیابی‌اش از فینال جام بیستم گفت: مدت‌هاست ما آرژانتینی‌ها منتظر چنین روزی بودیم تا بتوانیم قهرمانی در جام جهانی را به دست آوریم. خوشحالم که این فرصت در اختیار ما قرار گرفته تا بتوانیم با برتری برابر آلمان به قهرمانی برسیم.

 21:44: هواداران دو تیم در حال ورود به ورزشگاه هستند . نکته جالب برخورد دوستانه هواداران دو تیم پیش از شروع مسابقه است که باعث شده است دوربین های تلویزیونی این صحنه ها را شکار کنند.

21:53: مقامات دولتی کشور های مختلف از جمله آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در حال رفتن به ورزشگاه ماراکانا هستند.

22:00: مراسم اختتامیه جام جهانی در ورزشگاه مارکانا شهر ریودوژانیرو آغاز شده است و هنرمندان به اجرای نمایش می‌پردازند.

22:06: همزمان با مراسم اختتامیه جام جهانی نیروهای امنیتی زیادی در اطراف ورزشگاه ماراکانا حضور دارند. نیروهای امنیتی با اسب در کنار ورزشگاه ماراکانا مستقر شدند تا نظم را در اطراف ورزشگاه برقرار کنند. همچنین در حالی که 90 دقیقه تا آغاز فینال جام جهانی باقی مانده است ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده و تقریبا هیچ صندلی خالی در ورزشگاه دیده نمی‌شود.

22:09 مراسم اختتامیه جام جهانی پس از 18 دقیقه به پایان رسید. زمینه‌های این مراسم درباره آزادی، شور و شوق، وحدت و جهان‌شمولی بوده است.

22:26: ترکیب دو تیم آلمان و آرژانتین به شرح زیر اعلام شد.

آلمان: مانوئل نویر، بندیکت هووتس، متس هوملس، سامی خدیرا، باستین شواین اشتایگر، مسوت اوزیل، میروسلاو کلوزه، توماس مولر، فیلیپ لام، تونی کروس و جروم بوآتنگ.

آرژانتین: سرخیو رمرو، اسکوئل گارای، مارسلو زابالتا، بیلیا، انزو پرز، گونسالو هیگواین، لیونل مسی، خاویر ماسکرانو، مارتین دمیکلیس، مارکوس روخو و اسکوئل لاوتزی.

22:34: نیکولا ریتزولی داور ایتالیایی این دیدار به همراه کمک هایش وارد ورزشگاه ماراکانا شد و بررسی چمن ورزشگاه پرداخت شد.

22:40: بازیکنان دو تیم آلمان و آرژانتین برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شدند و مورد تشویق هواداران‌شان قرار گرفتند.

23:09: بازیکنان دو تیم برای شنیدن آخرین سخنان سرمربیان خود وارد رختکن شدند.

23:19: بازیکنان برای شروع مسابقه وارد زمین شدند.

23:22: سرود تیم ملی آلمان نواخته شد.

23:23: سرود تیم ملی آرژانتین با حمایت هواداران این تیم نواخته شود.

23:25: سامی خدیرا به دلیل مصدومیت قبل از مسابقه جای خود را به کریستوف کرامر داد.

23:30: بازی دو تیم آرژانتین و آلمان شروع شد.

 دقیقه 3: اولین خطر جدی بازی را گونسالو هیگواین از دست داد و توپ او از خط طولی زمین به بیرون رفت.

دقیقه 13: آلمان صاحب موقعیت گل شد اما میروسلاو کلوزه نتوانست با ضربه سر توپ را به دروازه آرژانتین نزدیک کند.

دقیقه 20:‌ هیگواین جدی‌ترین موقعیت را در حالت کاملا تک به تک از دست داد تا همچنان عدد صفر در مقابل نام دو تیم نوشته شده باشد.

دقیقه 29: گونسالو هیگواین دروازه آلمان را باز کرد اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. دقیقه 31: آندره شورله به جای کریستوف کرامر به میدان آمد که دچار مصدومیت شده بود تا آلمان اولین تعویضش را اجباری انجام دهد.
دقیقه 36: آندره شورله با بغل پای محکم خود می توانست دروازه آرژانتین را باز کند اما کمک داور به دلیل اینکه اوزیل دید رومرو را محدود کرده بود پرچم خود را بالا برد و آفساید اعلام کرد. دقیقه 40: لیونل مسی در سمت راست زمین یکی دو بازیکن را جا گذاشت و حتی توپ را از کنار نویر نیز رد کرد اما مدافعان آلمان هوشیار بودند و این توپ را برگشت دادند. دقیقه 44: تونی کروس می‌توانست با یک بغل پای فنی دروازه آرژانتین را باز کند اما سرخیو رومرو این توپ را مهار کرد.
دقیقه 45: بندکیت هوودس با ضربه سر دیرک دروازه آرژانتین را به لرزه درآورد. نیمه نخست دیدار آلمان و آرژانتین با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 این خبر به روز رسانی می شود.



مطالب مرتبط
دروغ بزرگ تلویزیون کره‌شمالی به مردم این کشور/ امشب در فینال جام جهانی با پرتغال بازی داریم!
نظر کارلوس کروش درباره فینال جام جهانی


تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن