تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819099440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تساوی ژرمن ها و آلبی سلسته در نیمه نخست فینال بیستم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014؛ تساوی ژرمن ها و آلبی سلسته در نیمه نخست فینال بیستم تهران - ایرنا - نیمه نخست دیدار نهایی جام جهانی 2014 برزیل با تساوی بدون گل تیم های آلمان و آرژانتین به پایان رسید.


به گزارش ایرنا، این بازی از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شد تا قهرمان بیستمن دوره جام جهانی فوتبال مشخص شود.
در دقایق ابتدایی این دیدار شاگردان «یوآخیم لوو» در تیم آلمان بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و آرژانتینی ها چشم به ضدحملات داشتند که تلاش های دو تیم نتیجه ای نداشت.
در دقیقه 20 برای تیم آرژانتین بهترین موقعیت به دست آمد. در این لحظه «گونزالو هیگوایین» مهاجم آلبی سلسته از روی اشتباه مدافع آلمان صاحب موقعیت تک به تک با دروازه بان آلمان شد که این موقعیت مناسب گلزنی را با بی دقتی از دست داد.
در دقیقه 30 تیم آرژانتین توسط هیگوآین به گل رسید اما داور بازی با اعلام آفساید، این گل را مردود دانست.
در دقیقه 36 ضربه زیبا و بغل پای شورله که جایگزین کرامر شده بود در محوطه جریمه تیم آرژانتین توسط رومرو سنگربان آرژانتین دفع شد و داور بازی هم به دلیل حضور مسعوت اوزیل مقابل چشمان رومرو آفساید اعلام کرد.
در دقیقه 40، لیونل مسی با نفوذ در محوطه جریمه تیم آلمان موقعیت گلزنی به دست آورد اما بوآتنگ مدافع تیم آلمان مانع گلزنی فوق ستاره آرژانتین شد.
در دقیقه 44 ضربه سر هوملس به تیرک دروازه تیم آرژانتین خورد تا یکی از بهترین موقعیت های المان از دست برود و آرژانتینی ها با خوش شانسی دروازه خود را بسته ببینند.
«یوآخیم لوو» سرمربی تیم ملی آلمان برای این مسابقه مانوئل نویر، متس هوملس، جروم بواتنگ، هوودس، فیلیپ لام (کاپیتان)، کرامر، شواین اشتاینگر، تونی کروس، مسعوت اوزیل، توماس مولر و میرسلاو کلوزه را از ابتدا به میدان فرستاد.
تا دقایقی پیش از آغاز این مسابقه سامی خدیرا در فهرست اصلی بازیکنان آلمان حضور داشت اما هنگام گرم کردن دچار مصدومیت شد و «کریستوف کرامر» به جای وی به میدان رفت.
کرامر نیز در دقیقه 31 بازی دچار مصدومیت شد و جای خود را «آندره شورله» داد.
«آلخاندرو سابه یا» سرمربی تیم آرژانتین نیز از ابتدا رومرو، گارای، پابلو زابالتا، انزو پرز، گونزالو هیگواین، لیونل مسی (کاپیتان)، خاویر ماسکرانو، دیمیکلیس، روخو، بیگلیا و لاوتزی را در ترکیب آلبی سلسته قرار داد.
ورزشی(2)**7537**1590

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن