تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813085304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی شد تهران-ایرنا-معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور حکمی سید محمد بهشتی را به عنوان رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی را منصوب کرد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، در حکم مسعود سلطانی فر خطاب به بهشتی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب می شوید.
در بخشی از این حکم آمده است: انتظار دارد با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره گیری از توان تخصصی کارشناسان و صاحبنظران در اعتلای فعالیت های پژوهشی و فرهنگی و ایجاد نشاط علمی در میان پژوهشگران و کارشناسان پژوهشگاه اهتمام شایسته به عمل آید.
در این حکم آمده است:توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران بارعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.
سید محمد بهشتی شیرازی (متولد ۱۳۳۰، تهران) پیش از این رییس سازمان میراث فرهنگی، مدیر جشنواره فجر و مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی و مشاور ارشد سازمان میراث فرهنگی بوده است.
در کارنامهٔ فعالیت های اجرایی او معاونت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قرار دارد. وی دارای کارشناسی ارشد مهندسی معماری از دانشکده معماری وشهرسازی دانشگاه شهید بهشتی می باشد و عضو پیوسته فرهنگستان هنر است.
سید محمد بهشتی از جمله اعضای اصلی تشکیل سازمان میراث فرهنگی در ایران محسوب می شود و در دوره ریاست محمد علی نجفی و همچنین سلطانی فر به عنوان مشاور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری در این سازمان فعال بود.
فراهنگ(1)**9187**1569

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن