تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819427630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار:فاضلاب زندانهای کرج برای مردم مشکل ساز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرماندار:فاضلاب زندانهای کرج برای مردم مشکل ساز شده است کرج -ایرنا - معاون سیاسی انتظامی فرماندار کرج با بیان اینکه فاضلاب های زندانها یکی از معضلات اجتماعی کلانشهرکرج است، گفت: مردم ساکن درحاشیه زندان های رجایی شهر و قزلحصار با مشکلات عدیده ای دراین زمینه مواجه هستند.


به گزارش ایرنا،ˈ کریم حمیدوندˈ روز یکشنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی کرج افزود: فاضلاب این زندانها به معضل زیست محیطی و بهداشتی تبدیل شده است.
وی ادامه داد: اکنون 500 لیتر در ثانیه فاضلاب زندان ها ی کرج جاری می شود که هیچ اقدامی برای تصفیه آن و برگشت به چرخه صنعت و کشاورزی صورت نگرفته است.
معاون فرماندار کرج خاطرنشان کرد: مردم ماهدشت و ساکنان اطراف این زندانها از این وضعیت ناراضی بوده و برای کنترل این فاضلاب ها طرح شکایت کرده اند.
حمیدوند با گلایه از اینکه دراین نشست مسوولان آبفا البرز حضور ندارند و این مساله مهم باید به جد دنبال شود، تاکید کرد: براساس بررسی ها برای رفع آثارفاضلاب زندانها به تامین اعتبار نیاز است.
کمبود امکانات و تجهیزات درمانی رفاهی بویژه آسانسور در زایشگاه امام علی (ع) منطقه اسلام آباد کرج از دیگر موضوعاتی بود که معاون فرماندار کرج دراین جلسه به آن پرداخت .
حمید وند اضافه کرد: ماهانه حداقل 500 زن برای زایمان و بیماریهای مختلف به این مرکز درمانی مراجعه می کنند که نبود امکانات رفاهی و درمانی مشکلاتی را برای انان ایجاد کرده است .
*** هیچ بیماری فصلی در کرج گزارش نشده است
معاون فرماندار کرج در ادامه با تاکید براینکه هیچ موردی از بیماری وبا در این شهرستان گزارش نشده ،گفت: مواردی از اسهال و مراجعه به درمانگاهها بوده اما براساس نمونه برداری منشا آن ویروس وبا نبوده است.
وی همچنین در خصوص جیربندی آب شرب کرج ادامه داد : یکی از مشکلات این کلانشهر نبود تاسیسات زیربنایی آب و فاضلاب است که با تلاش استاندارالبرز، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد ساخت محلی برای ذخیره آب بودیم.
حمیدوند اضافه کرد: پس از افزایش سهمیه آب کرج از 900 لیتر در ثانیه به یک هزار و 50 لیتر در ثانیه ، سهمیه اضافه آب کرج به جای انتقال به تهران در این محل ذخیره می شود.ک/3
2818/ 691

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن