تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815451077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناور شدن قيمت بليت هواپيما و آب رفتن خدمات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۵۳ق.ظ)
شناور شدن قيمت بليت هواپيما و آب رفتن خدمات تا کي ز تأخير تو علاف شوم من / تا کي به فرود تو دلشوره خورم من
به گزارش خبرگزاري موج، از آن روزي که «برادران رايت» با پرواز خود در آسمان، چشم ها را به خود خيره کرده بودند و از آن روزي که بشر به ديرينه ترين آرزوي خود -پرواز- جامه ي عمل پوشيد تا به امروز صنعت هوايي دنيا چالش ها و فراز و فرودهاي بسياري را تجربه کرده است. از هواپيماهاي مافوق صوت و غول پيکر تا همين هواپيماهاي دو نفره در نياوران خودمان، همه و همه نشان از اقبال عمومي و گاه خصوصي بدان است. نوع و کيفيت خدمات پروازي در ايران مدت هاست که روي آرامش را به خود نديده است و حال هم مدتي است که با آزادسازي و شناور شدن قيمت بليت آن در کشور حرف و حديث ها در اين زمينه نقل محافل عام و خاص شده است.

تا کي ز تأخير تو علاف شوم من / تا کي به فرود تو دلشوره خورم من
خواهد به سر آيد اين حوصله من / اي قيمت تو سلسله سردرگمي من
از چيست بدين گونه طرح بليتت؟ / در رقص و شناور، بجو حالي ز دل من
بي نظمي تو شده عادي عزيزم / اين آمد و رفتت سوهان شده بر من
مشعوف شدم به آزادسازي نرخت / نوميدتر از آنم به خوش قولي تو من

**روابط عمومي شناور اير لاين:
شرايط شناوري قيمت بليت هاي هواپيما در خطوط هوايي شناور اير لاين بنا به شرايطي متغير است. از کليه مسافرين محترم خواهشمند است با مطالعه دقيق مفاد قرارداد اين هواپيمايي نسبت به تهيه بليت مورد نظر خود اقدام نمايند. روابط عمومي شناور اير لاين سفر خوشي را براي شما آرزومند است. برخي از اين شرايط عبارتند از:

*نوع پوشش طبيعي و خطوط پروازي:
هر چه مسيرهاي پروازي داراي پوشش جنگلي و پيچ و خم بيشتري باشد، به همان ميزان شناوري قيمت ها بيشتر خواهد بود.
*نوع آب و هوا:
اين شرايط بسته به نوع آب و هواي مسير فرق مي کند. براي مثال آب و هواي صاف و آفتابي داراي کمترين شناوري و آب و هواي باراني و برفي داراي بيشترين شناوري در جدول قيمت هاست.
لازم به ذکر است که بخشي از افزايش قيمت بليت در مسيرهاي باراني به خاطر شست و شوي هواپيما به علت نظافت بدنه ي آن بر اثر گل و لاي مسير است که اين مسأله کمي بر شيب شناوري قيمت آن خواهد افزود.
از کليه مسافران عزيز خواهشمنديم قبل از خريد بليت، پرينت استعلام آب و هوايي زمان پرواز خود را از سازمان هواشناسي به مسوول فروش بليت ارائه دهند. در غير اين صورت سازمان نسبت به تأخير يا عدم تأخير در پرواز هيچ مسووليتي بر عهده نخواهد داشت.

*نوع خدمات دهي:
-از ترمينال تا پلکان هواپيما:
استفاده از اتوبوس هاي واحد يا وي آي پي، سواري کولدار همراه با امکان نشستن در صندلي جلو. لازم به ذکر است استفاده از هر يک از موارد فوق با توجه به امکانات موجود در آن به صورت شناور محاسبه شده و بر قيمت بليت افزوده خواهد شد.
-داخل هواپيما:
امکان پذيرايي سه نوبته
برپايي نمايشگاه صنايع دستي و غيردستي
قهوه خانه ي سنتي و اجراي شاهنامه خواني
برگزاري کنسرت هاي موسيقي اصيل ايراني
امکان پخش کاملا مستقيم مرحله ي نهايي ليگ جهاني واليبال با بهترين کيفيت و بدون سانسور از صدا و سيماي شهر فلورانس ايتاليا
امکان نشستن روي صندلي کنار پنجره و نيز امکان نشستن در کابين خلبان با بهترين ويو به منظور بهره مندي ديداري بهتر و بيشتر از آسمان ايران. خبرها حاکي از آن است که خريد و استفاده از اين صندلي با توجه به استقبال پرشور مسافران عزيز به صورت مزايده اي بوده و به بالاترين پيشنهاد ارائه شده تعلق خواهد گرفت.
ارائه خدمات ويژه به سالمنداني که داراي کارت منزلت هستند. مانند نيم بها بودن بليت اين عزيزان و يا بهره مندي از امکانات پزشکي و درماني در طول سفر

*نوع خدمات دهي با توجه به تعداد خانوارها:
با توجه به شعار فرزند بيشتر، زندگي شادتر! ارائه بليت به خانواده هاي داراي بيش از چهار فرزند با شرايط فوق العاده صورت مي گيرد. برخي از اين شرايط عبارتند از:

امکان پرواز اختصاصي و خانوادگي تا 500 کيلومتر به صورت رايگان
خانواده هايي که بيش از پنج نفر باشند، مي توانند به ازاي هر پنج نفر از يک سهميه ي مجاني بهره مند شوند.
امکان ايجاد مهد کودک در هواپيما براي خانواده هايي که داراي فرزند زير سه سال باشند.
ضمنا خانواده هاي پر جمعيتي که بيش از پنج سفر در طول سال از خطوط هوايي شناور اير لاين استفاده کنند، مي توانند در قرعه کشي 10 هواپيماي دو نفره شرکت کرده و يکي از برندگان خوش شانس ما باشند. (هم اکنون ظريف بازي به روابط عمومي ما زنگيده و اشاره کرده که هواپيماي دونفره چه کارايي اي براي خانواده پر جمعيت خواهد داشت. وي پيشنهاد کرده که مي توانيد شرايط قرعه کشي را تغيير داده و به اين برندگان خوش شانس معادل يک باک اين هواپيماها بنزين يورو چهار بدهيد. اين هم خود پيشنهادي است از براي خود که مورد استقبال مسوولان خطوط هوايي شناور اير لاين نيز قرار گرفته است.)

«هادي بهي»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن