تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوان خلخالی در رعایت حجاب نمونه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بانوان خلخالی در رعایت حجاب نمونه هستند اردبیل - ایرنا - مسوول امور بانوان و خانواده فرمانداری خلخال گفت: وضعیت رعایت عفاف و حجاب در این شهرستان از سوی بانوان و دختران بسیار مطلوب بوده و خلخال از شهرستان های موفق کشور در زمینه حفظ عفاف و حجاب است.


به گزارش ایرنا ، فرشته عبدی روز شنبه در همایش زن در آئینه جمال خلخال افزود: خلخال از دیرباز در رعایت حجاب و مسائل اخلاقی سرآمد سایر شهرستان های کشور بوده و اعتقادات دینی همراه با تلاش خانواده ها برای تربیت فرزندانی صالح مانع از نفوذ فرهنگ غربی و بیگانه به بافت فرهنگی و مذهبی این شهرستان شده است.
عبدی اظهار کرد: بی حجابی به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی در این شهرستان وجود نداشته و پدیده بدحجابی نیز در خلخال بسیار ضعیف است.
وی به اجرای طرح تشویق بانوان برتر در رعایت حجاب اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم با استمرار همایش های عفاف و حجاب و ارائه راهکارهای پیشگیرانه از نفوذ فرهنگ غربی به داخل جامعه بانوان و نیز از رواج فرهنگ بدحجابی و بی هویتی در بین نسل جوان جامعه این شهرستان که از خواسته های دشمنان نظام اسلامی ایران است جلوگیری کنیم.
وی با انتقاد از عملکرد مسوولان ادارات و سازمان های دولتی در اجرای دستورالعمل های مربوط به کارکنان زن افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی برای کارکنان زن ادارات همراه با تشویق کارمندان زن برتر در حفظ عفاف و حجاب از جمله دستورالعمل های دولتی است که هرگز از سوی ادارات خلخال رعایت نمی شود.
وی با تاکید بر این که انجام کارهای فرهنگی نرم همواره بر برخوردهای تند و خشن مقدم و کارسازتر بوده گفت: ترویج فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از راهکارهای نرم و نصیحت گونه می تواند در پیشگیری از نفوذ فرهنگ بیگانه و جلوگیری از پدیده بد حجابی در جامعه موثر واقع شود.
در حاشیه این همایش به مناسبت گرامیداشت 21 تیر ماه سالروز عفاف و حجاب نمایشگاهی از آثار مخرب و زیانبار بدحجابی در جامعه در معرض نمایش قرار گرفت.
شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/594/530

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن